
Yayıncı:Mehmet MARANGOZ
Issn:-
e-Issn:2602-2753
Başlangıç Tarihi:2017
Yayın Periyodu:Yılda 2 Sayı
Sayılar
Yeni Yayınlananlar
Start Up Girişimlerde Girişimcilik Niyeti Üzerinde Etkili Olan Faktörler Arasındaki İlişkinin Analizi Cilt 4, Sayı7 Sayfalar 41 - 59 Emine Banu BİLGİSEVEN,Murat KASIMOĞLU 2020 |
---|
Organik Tarım Ürünlerinde Pazarlama Karması (4P) ve Bu Bağlamda Önemli Kavramlar Cilt 4, Sayı7 Sayfalar 60 - 86 Yavuz KORKMAZYÜREK 2020 |
Üniversite Öğrencilerinin Boş Zaman Değerlendirme Etkinliklerine Katılımlarında Etkili Olan Faktörlerin Belirlenmesi: Hitit Üniversitesi İ.İ.B.F. Öğrencileri Üzerine Bir Araştırma Cilt 4, Sayı7 Sayfalar 87 - 107 Sabiha KILIÇ,Kübra Müge ÇAKARÖZ 2020 |
Atasözlerimiz ve Deyimlerimizde Girişimcilik Cilt 4, Sayı7 Sayfalar 13 - 24 Murat ÇETİN 2020 |
Kamuda İstihdam İstek ve Baskısının Girişimcilik Eğilimi Üzerine Etkisinin Belirlenmesi: Kalitatif Bir Analiz Cilt 4, Sayı7 Sayfalar 25 - 40 Fatih Mehmet DEMİR,Ali YILDIZ,Aytekin FIRAT 2020 |
En çok atıf alan makaleler
Dördüncü Sanayi Devrimi Endüstri 4.0: Dünya ve Türkiye Değerlendirmeleri
Atıf Sayısı:4 Cilt 2, Sayı3 Sayfalar 29 - 49 Sabiha KILIÇ,Reha Metin ALKAN 2018 |
---|
Özgeci Davranış Ekseninde Sosyal İnovasyon Eğiliminin İncelenmesine Yönelik Bir Araştırma
Atıf Sayısı:3 Cilt 2, Sayı4 Sayfalar 81 - 97 Mukaddes YEŞİLKAYA,Tayfun YILDIZ 2018 |
İnovasyon ve Girişimcilik Kavramlarının Karşılıklı Etkileşimi
Atıf Sayısı:3 Cilt 1, Sayı1 Sayfalar 20 - 38 Ahmet ŞAHBAZ 2017 |
Bir Tutundurma Aracı Olarak Reklamın Sosyal Medyada Uygulamalarına Yönelik Bir Araştırma: Instagram Örneği
Atıf Sayısı:2 Cilt 2, Sayı3 Sayfalar 50 - 67 Bora GÖKTAŞ,İnci ERDOĞAN TARAKÇI 2018 |
Pazar Yönlülük ve İnovasyonun Performans Üzerindeki Etkisi: Antalya’da Bir Araştırma
Atıf Sayısı:1 Cilt 3, Sayı6 Sayfalar 107 - 128 Hatice ŞİMŞEK 2019 |