Cilt: 4 Sayı: 2
Cilt: 4, Sayı: 2 Sayfalar 8 - 28 Mustafa KARACA,Abdülhakim Bahadır DARI,Caner ÇAKI Uluslararası Halkla İlişkiler ve Reklam Çalışmaları E-Dergisi |
---|
Cilt: 4, Sayı: 2 Sayfalar 29 - 55 Ümit ÇAKAR Uluslararası Halkla İlişkiler ve Reklam Çalışmaları E-Dergisi |
Cilt: 4, Sayı: 2 Sayfalar 56 - 78 Bakr AL,DULAİMİ Uluslararası Halkla İlişkiler ve Reklam Çalışmaları E-Dergisi |
Cilt: 4, Sayı: 2 Sayfalar 79 - 100 Nesrin ADA,Ayşe Merve URFA Uluslararası Halkla İlişkiler ve Reklam Çalışmaları E-Dergisi |
Cilt: 4, Sayı: 2 Sayfalar 101 - 123 Alpaslan İlhami MOTUR,Erdem TATLI Uluslararası Halkla İlişkiler ve Reklam Çalışmaları E-Dergisi |
Cilt: 4, Sayı: 2 Sayfalar 124 - 153 Sinem GÜNDOĞDU,Mehmet SAĞLAM Uluslararası Halkla İlişkiler ve Reklam Çalışmaları E-Dergisi |
KURUMSAL İMAJ VE İTIBARDA UYGULANAN STRATEJIK İLETIŞIMIN SOSYAL MEDYADA YANSIMASI: TÜRK HAVA YOLLARI
Cilt: 4, Sayı: 2
Sayfalar 154 - 176
Sevinç KAHVECİ
Uluslararası Halkla İlişkiler ve Reklam Çalışmaları E-Dergisi
|
Dergiye ait tüm sayılar