Bartın Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
Editör:Nuriye Semerci
Yayıncı:Bartın Üniversitesi
Başlangıç Tarihi:2017
Issn:-
Yayın Periyodu:Yılda 2 Sayı
Alan:Sosyal
Dergi Türü:Uluslararası
e-Issn:2618-5768
Yayın Dili:Türkçe-İngilizce
ÜAK Temel Alanı:Eğitim Bilimleri
Sayılar
Tarih Öğretmenlerinin Lise Tarih Ders Kitaplarına İlişkin Görüşleri (Karabük Örneği) 2023 - ["Ahmet Sait CANDAN"] |
---|
ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI BAĞLAMINDA ACİL UZAKTAN ÖĞRETİM UYGULAMALARI: OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN VE ÖĞRETMEN ADAYLARININ DENEYİMLERİ 2023 - ["Fatma BOLATTAŞ GÜRBÜZ","Nilay ÖZER"] |
Ortaokul Öğrencilerinin Yaşam Boyu Öğrenme Becerileri ile Sosyal Duygusal Öğrenme Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi 2023 - ["Gamze ERYILDIRIM","Kaine GULOZER"] |
Özel Yetenekli Öğrencilerin Ebeveynlerinin Dijital Ebeveynlik Özyeterliklerinin İncelenmesi 2023 - ["Gülay KARAKAŞ","Ali Haydar KICIMAN","Ramazan YILMAZ","Fatma Gizem KARAOĞLAN YILMAZ"] |
Eğitim Fakültelerinde Okuyan Öğretmen Adaylarının Eğitim Felsefesi Akımlarına İlişkin Eğilimlerinin Karşılaştırılması 2023 - ["Serkan ETİ","Tayyar TEPE"] |
Öğretmen Adaylarının Sosyal Bilgiler Dersinde Öğretimi Zor Olan Soyut Kavramlara İlişkin Bilişsel Yapılarının İncelenmesi
Atıf Sayısı:2 2017 - Fatma ÜNAL,Harun ER |
---|
Sınıf Öğretmenlerinin Sınıf Öğretmenliği Bölümlerinde Verilen Derslere İlişkin Görüşlerinin Değerlendirilmesi
Atıf Sayısı:1 2018 - Emrullah YILMAZ,Vahdettin KURAL |
Altı Sigma Yöntemi ve Yükseköğretim Kurumlarında Uygulanabilirliği Üzerine Bir Çalışma
Atıf Sayısı:1 2018 - Hüseyin TOPÇU,Burak DOĞAN,Mehmet DOĞAN |
Ziyaret Edilme Sayısı
829
Makale Sayısı
25
Asos İndeks Atıf Sayısı
4
Atıf Ortalaması
0.16
Sobiad Atıf Sayısı
36