
Yayıncı:İstanbul Aydın Üniversitesi
Issn:2149-486X
e-Issn:2717-8617
Başlangıç Tarihi: 2015
Yayın Periyodu:Yılda 2 Sayı
Sayılar
Yeni Yayınlananlar
DANİMARKA SİNEMASINDA BİR AUTEUR: THOMAS VİNTERBERG SİNEMASI ÜZERİNE BİR BAKIŞ Cilt 7, Sayı1 Sayfalar 1 - 28 Buket AKDEMİR DİLEK 2021 |
---|
MİZAH İÇERİKLİ INSTAGRAM POSTLARININ BİR REMİKS PRATİĞİ OLARAK TANIMLANMASI VE ANALİZİ Cilt 7, Sayı1 Sayfalar 29 - 48 Dilara TEKRİN,Çiğdem AYTEKİN 2021 |
Türk Sinemasında Suriyeli Mülteciler: “Kardeşim İçin Dera Filmi” Üzerinden Suriyeli Mültecilerin Mağduriyet Temsili Cilt 7, Sayı1 Sayfalar 49 - 92 Muhammed Ersin TOY,Şükrü SİM 2021 |
İSTANBUL AYDIN ÜNİVERSİTESİ BİLİŞİM SİSTEMLERİNİN BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ ALTYAPI KÜTÜPHANESİ ESASLARINA GÖRE PERFORMANS ANALİZİ Cilt 7, Sayı1 Sayfalar 93 - 108 Murat ELİBOL,Zafer ASLAN 2021 |
Yeni Bir Sınıflandırma Çalışması Olarak Sosyal Medya Fenomenlerinin Paylaşımda Bulundukları İçerik Türlerine Göre Sınıflandırılması: Youtube Örneği Cilt 7, Sayı1 Sayfalar 109 - 136 Nilufer SEZER,Zeynep ÖZCAN 2021 |
En çok atıf alan makaleler
Üniversite Öğrencilerinin Akıllı Telefon Oyun Tercihleri ile Cinsiyet, Gelir ve Akıllı Telefon Kullanım Alışkanlıkları Arasındaki İlişkiler Üzerine İnceleme
Atıf Sayısı:1 Cilt 4, Sayı2 Sayfalar 79-107 Zafer ÖZDEMİR 2018 |
---|
Bir Medya Ritüeli Olarak Survivor’ın Toplumsal Yaşamımızdaki İz Düşümü
Atıf Sayısı:1 Cilt 3, Sayı1 Sayfalar 17-36 AYTEN ÖVÜR 2017 |
Bir İletişim Aracı Olan Sosyal Medyanın Halkla İlişkiler Ekseninde Türk Markaları Tarafından Kullanımı: Ülker ve Eti Üzerinden Bir İnceleme
Atıf Sayısı:1 Cilt 2, Sayı2 Sayfalar 1-24 İREM DALKIRAN 2016 |
Türkiye’de Kamu Spotu Oluşum Süreci ve Yayın Politikaları
Atıf Sayısı:1 Cilt 2, Sayı1 Sayfalar 25-61 BİRGÜL BİLGÜÇ 2016 |