Anadolu Öğretmen Dergisi
Yazarlar: Gülsüm AKYOL, Yasemin TAŞ
Konular:Eğitim, Eğitim Araştırmaları
DOI:10.35346/aod.582228
Anahtar Kelimeler:Bilimsel süreç becerileri,Sorgulamaya dayalı öğretim,Flaboratuvarı,Öğretmadayları
Özet: Bu çalışmada öğretmen adaylarının bilimsel süreç becerilerini geliştirmeye yönelik sorgulamaya dayalı fen laboratuvarı etkinlikleri sunulacaktır. Çalışma iki etkinlik içermektedir: Etkinlik 1 sıvılarda kütle-yoğunluk ilişkisiyle, Etkinlik 2 ise düzgün geometrik şekli olmayan bir katının yoğunluğunu bulma ile ilgilidir. Etkinliklerin bilimsel süreç becerileri kazandırılması yönünde öğretim elemanlarına, öğretmenlere ve araştırmacılara faydalı olacağı düşünülmektedir.