Anadolu Öğretmen Dergisi

Anadolu Öğretmen Dergisi

ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLİMSEL SÜREÇ BECERİLERİNİ GELİŞTİRMEYE YÖNELİK SORGULAMAYA DAYALI LABORATUVAR ETKİNLİKLERİ

Yazarlar: Gülsüm AKYOL, Yasemin TAŞ

Cilt 3 , Sayı 1 , 2019 , Sayfalar 65 - 73

Konular:Eğitim, Eğitim Araştırmaları

DOI:10.35346/aod.582228

Anahtar Kelimeler:Bilimsel süreç becerileri,Sorgulamaya dayalı öğretim,Flaboratuvarı,Öğretmadayları

Özet: Bu çalışmada öğretmen adaylarının bilimsel süreç becerilerini geliştirmeye yönelik sorgulamaya dayalı fen laboratuvarı etkinlikleri sunulacaktır. Çalışma iki etkinlik içermektedir: Etkinlik 1 sıvılarda kütle-yoğunluk ilişkisiyle, Etkinlik 2 ise düzgün geometrik şekli olmayan bir katının yoğunluğunu bulma ile ilgilidir. Etkinliklerin bilimsel süreç becerileri kazandırılması yönünde öğretim elemanlarına, öğretmenlere ve araştırmacılara faydalı olacağı düşünülmektedir.


ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
Henüz Atıf Yapılmamıştır

KAYNAK GÖSTER
BibTex
KOPYALA
@article{2019, title={ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLİMSEL SÜREÇ BECERİLERİNİ GELİŞTİRMEYE YÖNELİK SORGULAMAYA DAYALI LABORATUVAR ETKİNLİKLERİ}, volume={3}, number={65–73}, publisher={Anadolu Öğretmen Dergisi}, author={Gülsüm AKYOL,Yasemin TAŞ}, year={2019} }
APA
KOPYALA
Gülsüm AKYOL,Yasemin TAŞ. (2019). ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLİMSEL SÜREÇ BECERİLERİNİ GELİŞTİRMEYE YÖNELİK SORGULAMAYA DAYALI LABORATUVAR ETKİNLİKLERİ (Vol. 3). Vol. 3. Anadolu Öğretmen Dergisi.
MLA
KOPYALA
Gülsüm AKYOL,Yasemin TAŞ. ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLİMSEL SÜREÇ BECERİLERİNİ GELİŞTİRMEYE YÖNELİK SORGULAMAYA DAYALI LABORATUVAR ETKİNLİKLERİ. no. 65–73, Anadolu Öğretmen Dergisi, 2019.