Anadolu Öğretmen Dergisi

Anadolu Öğretmen Dergisi

DİJİTAL VİDEO OYUNLARI ve EĞİTİM: MINECRAFT EĞİTİM SÜRÜMÜ

Yazarlar: Barış EROĞLU

Cilt 3 , Sayı 1 , 2019 , Sayfalar 56 - 64

Konular:Eğitim, Eğitim Araştırmaları

DOI:10.35346/aod.568427

Anahtar Kelimeler:Minecraft,Kimya Eğitimi,Kodlama,İşbirliğine Dayalı Öğrenme

Özet: Bu çalışmada bir açık dünya oyunu “Minecraft”ın eğitim sürümü olan Minecraft Eğitim Sürümü (MES) isimli oyunun, örgün eğitim süreci içerisinde kullanılabilecek potansiyel özellikleri hakkında bilgi verilmesi amaçlanmıştır. Bu amaç çerçevesinde Minecraft Eğitim Sürümü (MES)’in sahip olduğu niteliklerin, eğitim sürecinde yer alan yaklaşımlar, yöntem ve teknikler açısından nasıl bir potansiyele sahip olduğu tartışılmıştır. Araştırmada özellikle MES’de yer alan kimya ve kodlama uygulamaları hakkında bilgi verilmesi amaçlanmıştır. MES’in sınıflarda uygulanabilirliği hakkında ise önerilerde bulunulmuştur. 


ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
Henüz Atıf Yapılmamıştır

KAYNAK GÖSTER
BibTex
KOPYALA
@article{2019, title={DİJİTAL VİDEO OYUNLARI ve EĞİTİM: MINECRAFT EĞİTİM SÜRÜMÜ}, volume={3}, number={56–64}, publisher={Anadolu Öğretmen Dergisi}, author={Barış EROĞLU}, year={2019} }
APA
KOPYALA
Barış EROĞLU. (2019). DİJİTAL VİDEO OYUNLARI ve EĞİTİM: MINECRAFT EĞİTİM SÜRÜMÜ (Vol. 3). Vol. 3. Anadolu Öğretmen Dergisi.
MLA
KOPYALA
Barış EROĞLU. DİJİTAL VİDEO OYUNLARI ve EĞİTİM: MINECRAFT EĞİTİM SÜRÜMÜ. no. 56–64, Anadolu Öğretmen Dergisi, 2019.