Bartın Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi

Bartın Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi

Tam Öğrenme Modeline Dayalı Hazırlanan “ Bilinçli Tüketici Aritmetiği” Ders Planlarının Öğrencilerin Akademik Başarısına Etkisi

Yazarlar: Şeyda ÇAVUŞ, Çetin SEMERCI

Cilt 4 , Sayı 1 , 2020 , Sayfalar 1 - 14

Konular:Eğitim, Bilimsel Disiplinler

Anahtar Kelimeler:Matematik öğretimi,Tam öğrenme modeli,Bilinçli tüketici aritmetiği

Özet: Araştırmanın amacı tam öğrenme modeline göre hazırlanan “Bilinçli Tüketici Aritmetiği” ders planlarının öğrencilerin akademik başarısına etkisinin belirlenmesidir. Araştırmada deneysel yöntemin ‘‘öntest-sontest kontrol gruplu model’’i kullanılmıştır. Öntest-sontest kontrol gruplu modelde yansız atama ile iki grup oluşturulmuştur. Gruplardan biri deney grubu diğeri kontrol grubudur. Grupların ikisinde de deney öncesinde ve sonrasında ölçmeler yapılmıştır. Araştırma bulgularına göre deney grubu öğrencilerinin akademik başarı son test puan ortalamaları ile kontrol grubu öğrencilerinin akademik başarı son test puan ortalamaları değerlendirildiğinde, deney grubu lehine anlamlı fark bulunmuştur.


ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
Henüz Atıf Yapılmamıştır

KAYNAK GÖSTER
BibTex
KOPYALA
@article{2020, title={Tam Öğrenme Modeline Dayalı Hazırlanan “ Bilinçli Tüketici Aritmetiği” Ders Planlarının Öğrencilerin Akademik Başarısına Etkisi}, volume={4}, number={1–14}, publisher={Bartın Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi}, author={Şeyda ÇAVUŞ,Çetin SEMERCI}, year={2020} }
APA
KOPYALA
Şeyda ÇAVUŞ,Çetin SEMERCI. (2020). Tam Öğrenme Modeline Dayalı Hazırlanan “ Bilinçli Tüketici Aritmetiği” Ders Planlarının Öğrencilerin Akademik Başarısına Etkisi (Vol. 4). Vol. 4. Bartın Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi.
MLA
KOPYALA
Şeyda ÇAVUŞ,Çetin SEMERCI. Tam Öğrenme Modeline Dayalı Hazırlanan “ Bilinçli Tüketici Aritmetiği” Ders Planlarının Öğrencilerin Akademik Başarısına Etkisi. no. 1–14, Bartın Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi, 2020.