Bartın Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi

Bartın Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Programlarının Akreditasyonuna İlişkin Görüşleri

Yazarlar: Çetin SEMERCİ

Cilt 1 , Sayı 1 , 2017 , Sayfalar 1 - 5

Konular:Eğitim, Bilimsel Disiplinler

Anahtar Kelimeler:Sınıf öğretmeni adayları,Sınıf eğitimi,Akreditasyon

Özet: Araştırmanın amacı, sınıf öğretmeni adaylarının programların akreditasyonuna ilişkin görüşlerinin belirlenmesidir. Tarama modeli kullanılmıştır. Araştırma bulgularından bazıları şunlardır: Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği programlarına devam eden öğretmen adaylarının program akreditasyonlarına ilişkin görüşlerinde cinsiyete göre (Kız: 34, Erkek: 41), nitelik (t=-1.011, p>0.05), mekan (t=-0.854, p>0.05), kütüphane (t=-1.460, p>0.05) ve kalite (t=-0.638, p>0.05) temalarında istatistiksel olarak anlamlı bir farklılık bulunmamaktadır. 


ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
Henüz Atıf Yapılmamıştır

KAYNAK GÖSTER
BibTex
KOPYALA
@article{2017, title={Sınıf Öğretmeni Adaylarının Programlarının Akreditasyonuna İlişkin Görüşleri}, volume={1}, number={1–5}, publisher={Bartın Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi}, author={Çetin SEMERCİ}, year={2017} }
APA
KOPYALA
Çetin SEMERCİ. (2017). Sınıf Öğretmeni Adaylarının Programlarının Akreditasyonuna İlişkin Görüşleri (Vol. 1). Vol. 1. Bartın Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi.
MLA
KOPYALA
Çetin SEMERCİ. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Programlarının Akreditasyonuna İlişkin Görüşleri. no. 1–5, Bartın Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi, 2017.