Bartın Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
Yazarlar: Çetin SEMERCİ
Konular:Eğitim, Bilimsel Disiplinler
Anahtar Kelimeler:Sınıf öğretmeni adayları,Sınıf eğitimi,Akreditasyon
Özet: Araştırmanın amacı, sınıf öğretmeni adaylarının programların akreditasyonuna ilişkin görüşlerinin belirlenmesidir. Tarama modeli kullanılmıştır. Araştırma bulgularından bazıları şunlardır: Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği programlarına devam eden öğretmen adaylarının program akreditasyonlarına ilişkin görüşlerinde cinsiyete göre (Kız: 34, Erkek: 41), nitelik (t=-1.011, p>0.05), mekan (t=-0.854, p>0.05), kütüphane (t=-1.460, p>0.05) ve kalite (t=-0.638, p>0.05) temalarında istatistiksel olarak anlamlı bir farklılık bulunmamaktadır.