Marife Dini Araştırmalar Dergisi

Marife Dini Araştırmalar Dergisi

Ortaöğretim Din Kültürü Ve Ahlak Bilgisi Dersinde Tasavvuf Öğretimi:

Yazarlar: Abdulkadir ÇEKİN

Cilt 13 , Sayı 1 , 2013 , Sayfalar 139 - 148

Konular:-

Anahtar Kelimeler:Tasavvuf,Tasavvuf öğretimi,Din kültürü ve ahlak bilgisi dersi,Öğretim programı

Özet: Bir manevi terbiye metodu olarak tasavvuf, din eğitimi ile yakından ilişkili bir disiplindir. Bu makalenin amacı, tasavvuf öğretiminin örgün din eğitimi içerisindeki durumunu öğretim programları çerçevesinde incelemektir. Çalışma sonunda; ortaöğretim din kültürü ve ahlak bilgisi dersi öğretim programı içerisinde tasavvuf öğretimine yeterince yer verilmediği, ahlak ile tasavvufi öğretiler arasında çok fazla bağlantının kurulmadığı ve tasavvufun değer eğitimi ile yeterince ilişkilendirilmediği tespit edilmiştir.


ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
Henüz Atıf Yapılmamıştır

KAYNAK GÖSTER
BibTex
KOPYALA
@article{2013, title={Ortaöğretim Din Kültürü Ve Ahlak Bilgisi Dersinde Tasavvuf Öğretimi:}, volume={13}, number={1}, publisher={Marife Dini Araştırmalar Dergisi}, author={Abdulkadir ÇEKİN}, year={2013}, pages={139–148} }
APA
KOPYALA
Abdulkadir ÇEKİN. (2013). Ortaöğretim Din Kültürü Ve Ahlak Bilgisi Dersinde Tasavvuf Öğretimi: (Vol. 13, pp. 139–148). Vol. 13, pp. 139–148. Marife Dini Araştırmalar Dergisi.
MLA
KOPYALA
Abdulkadir ÇEKİN. Ortaöğretim Din Kültürü Ve Ahlak Bilgisi Dersinde Tasavvuf Öğretimi: no. 1, Marife Dini Araştırmalar Dergisi, 2013, pp. 139–48.