Girişimcilik İnovasyon ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi

Girişimcilik İnovasyon ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi

Kadın Girişimci Profilinin Belirlenmesine Yönelik TR72 Bölgesinde Bir Araştırma

Yazarlar: Berrin FİLİZÖZ, Dlara YARAŞ

Cilt 4 , Sayı 8 , 2020 , Sayfalar 179 - 196

Konular:İşletme

DOI:10.31006/gipad.785310

Anahtar Kelimeler:Kadın,Girişimci,Girişimcilik,Kadın girişimciliği

Özet: Bu araştırma, kadın girişimcilerin profillerini, seçilmiş bazı değişkenler açısından ortaya çıkarmak amacı ile yapılmıştır. Çalışmada, kadınların girişimci özellikleri ve girişimcilik deneyimleri üzerinde durulmuştur. Araştırmanın evrenini Kayseri, Yozgat ve Sivas illerinde faaliyet gösteren Ticaret ve Sanayi odalarına kayıtlı 244 kadın girişimci oluşturmaktadır. Bu çalışmada, toplam 59 maddeden oluşan anket formu kullanılmış, veriler frekans tablolarına dönüştürülmüştür. Araştırma sonucunda, kadın girişimcilerin sosyo-ekonomik profilleri, işletmeleri ve girişimcilik faaliyetlerine ilişkin mevcut durum ortaya koyulmuştur.


ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
Sonuçların tamamını görmek için Asos İndeks'e üye bir üniversite ağından erişim sağlamalısınız. Kurumunuzun üye olması veya kurumunuza ücretsiz deneme erişimi sağlanması için Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı ile iletişim kurabilirsiniz.
Dergi editörleri editör girişini kullanarak sisteme giriş yapabilirler. Editör girişi için tıklayınız.

KAYNAK GÖSTER
BibTex
KOPYALA
@article{2020, title={Kadın Girişimci Profilinin Belirlenmesine Yönelik TR72 Bölgesinde Bir Araştırma}, volume={4}, number={179–196}, publisher={Girişimcilik İnovasyon ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi}, author={Berrin FİLİZÖZ,Dlara YARAŞ}, year={2020} }
APA
KOPYALA
Berrin FİLİZÖZ,Dlara YARAŞ. (2020). Kadın Girişimci Profilinin Belirlenmesine Yönelik TR72 Bölgesinde Bir Araştırma (Vol. 4). Vol. 4. Girişimcilik İnovasyon ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi.
MLA
KOPYALA
Berrin FİLİZÖZ,Dlara YARAŞ. Kadın Girişimci Profilinin Belirlenmesine Yönelik TR72 Bölgesinde Bir Araştırma. no. 179–196, Girişimcilik İnovasyon ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi, 2020.