Girişimcilik İnovasyon ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi

Girişimcilik İnovasyon ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi

Rutin Ofis Hizmetlerinde İnovasyon Tasarımı

Yazarlar: Mustafa Şeref AKIN

Cilt 4 , Sayı 8 , 2020 , Sayfalar 108 - 119

Konular:İşletme

DOI:10.31006/gipad.578570

Anahtar Kelimeler:Aktif katılım,Inovasyon,Tasarım düşüncesi,Rutin işler

Özet: İnovasyon bir disiplin konusu haline gelmektedir. Bu çalışmanın amacı, çalışanları ezberden ve bilgi yükünden kurtarmak ve tasarım düşüncesi yoluyla adım adım inovasyonda güven kazanmalarına yardımcı olmaktır. Çoğu çalışan, özellikle rutin ofis hizmetlerinde olanlar, kendilerini yenilikçiliğin bir parçası olarak görmemektedirler. Bu makale, çalışanların inovasyon sürecine aktif katılımını güçlendirme yöntemini göstermeyi amaçlamaktadır. İnovasyona uzak gibi görünen, statik, monoton bir arka plan ofis hizmeti sunan birimler dahi inovasyonun kaynağı olmaktalar. Bu makalede bir tekstil firmasında böyle bir ofis hizmeti sunan ithalat satın alma (buy-in) biriminde gerçekleştirilen inovasyon çalışması örnek olarak gösterilmektedir. Tasarım düşüncesinde aşamalar; paydaşları dinleme, çıkarımları gruplama, fikirleri üretme, prototipler kurgulama ve yine paydaşlardan geri dönüşüm alma olarak ilerlemektedir. Yaratıcı güven, tasarım düşüncesi inovasyon metodolojilerini yavaş ve kararlı eylemlerle uygulayarak elde edilmektedir.


ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
Henüz Atıf Yapılmamıştır

KAYNAK GÖSTER
BibTex
KOPYALA
@article{2020, title={Rutin Ofis Hizmetlerinde İnovasyon Tasarımı}, volume={4}, number={108–119}, publisher={Girişimcilik İnovasyon ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi}, author={Mustafa Şeref AKIN}, year={2020} }
APA
KOPYALA
Mustafa Şeref AKIN. (2020). Rutin Ofis Hizmetlerinde İnovasyon Tasarımı (Vol. 4). Vol. 4. Girişimcilik İnovasyon ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi.
MLA
KOPYALA
Mustafa Şeref AKIN. Rutin Ofis Hizmetlerinde İnovasyon Tasarımı. no. 108–119, Girişimcilik İnovasyon ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi, 2020.