İletişim Çalışmaları Dergisi

İletişim Çalışmaları Dergisi

Bütünleşik Pazarlama İletişim Sürecinde Halkla İlişkiler ve Reklam

Yazarlar: YELDA ŞENKAL

Cilt 2 , Sayı 2 , 2016 , Sayfalar 39-53

Konular:-

Anahtar Kelimeler:Bütünleşik Pazarlama İletişimi,Halkla İlişkiler,Reklam

Özet: Günümüzde birçok konuda gerçekleşen değişimler, kuruluşların pazarlama anlayışlarına da yansımakta, bütünleşik çalışmalar yapmaya yöneltmektedir. Pazarlama iletişiminden, bütünleşik pazarlama iletişimine geçişte, her yönüyle aynı şeyi söyleyen tutarlı mesaj aktarımı öne çıkmaktadır. Farklı öğelerin koordineli çalışmasını içeren bütünleşik pazarlamada halkla ilişkiler ve reklam sıklıkla birlikte anılarak karşımıza çıkmaktadır. Kuruluşun iletişim yönetimini üstlenen halkla ilişkilerin günümüzde, pazarlama hedefleri üzerindeki etkisi artmakta, ürün ve hizmetlerin satışını sağlamak adına reklam, tüketici ile ikna edici iletişim kurmakta, markaya bağımlılık kılabilmektedir. Ayrı işlevler içeren bu iki öğenin birlikte düşünülmesinde, bütünleşik çalışarak ortak dil kullanmaları etkili olmakta, değişen pazarlama anlayışı halkla ilişkiler ve reklamı birbiri ile koordineli çalışmalar ortaya koymaya yöneltmektedir.


ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
Henüz Atıf Yapılmamıştır

KAYNAK GÖSTER
BibTex
KOPYALA
@article{2016, title={Bütünleşik Pazarlama İletişim Sürecinde Halkla İlişkiler ve Reklam}, volume={2}, number={2}, publisher={İletişim Çalışmaları Dergisi}, author={YELDA ŞENKAL}, year={2016}, pages={39–53} }
APA
KOPYALA
YELDA ŞENKAL. (2016). Bütünleşik Pazarlama İletişim Sürecinde Halkla İlişkiler ve Reklam (Vol. 2, pp. 39–53). Vol. 2, pp. 39–53. İletişim Çalışmaları Dergisi.
MLA
KOPYALA
YELDA ŞENKAL. Bütünleşik Pazarlama İletişim Sürecinde Halkla İlişkiler ve Reklam. no. 2, İletişim Çalışmaları Dergisi, 2016, pp. 39–53.