İletişim Çalışmaları Dergisi

İletişim Çalışmaları Dergisi

Halkla İlişkilerde Mükemmellik Kuramı Açısından Kurumsal İletişim

Yazarlar: İRFAN ERTEKİN

Cilt 2 , Sayı 2 , 2016 , Sayfalar 25-38

Konular:-

Anahtar Kelimeler:Kurum,Kurumsal İletişim,Mükemmellik Kuramı,Grunig

Özet: Bu çalışmada iletişim ve kurumsal iletişimin gerek özel sektör ve gerek kamudaki kurumlar açısından önemi, James E. GRUNIG’in mükemmellik kuramı açısından detaylı bir şekilde irdelenerek ortaya konulması amaçlanmıştır. Çalışmada işletmeler ve kurumlar açısından kurumsal iletişim kavramının gerçekte nasıl algılanması ve uygulanması gerektiği ortaya konulmuştur. Çalışmada literatür tarama yönteminden faydalanılmış olup, çalışma konusu ile ilgili olarak kurum, kurumsal iletişim, kurumlar açısından mükemmellik kuramı ile ilgili geçmişten günümüze kadar yazılmış kitap, makale ve tez çalışmalarından faydalanılmıştır. Çalışma, gerek özel sektörde faaliyetlerini sürdürmekte olan işletmelere, gerekse kamuda faaliyetlerini devam ettirmekte olan kurumlara ve ayrıca kurumsal iletişim konusunda araştırma yapacak akademisyenlere farklı bir bakış açısıyla hem sektörel hem de akademik katkı sunması açısından önemlidir.


ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
Henüz Atıf Yapılmamıştır

KAYNAK GÖSTER
BibTex
KOPYALA
@article{2016, title={Halkla İlişkilerde Mükemmellik Kuramı Açısından Kurumsal İletişim}, volume={2}, number={2}, publisher={İletişim Çalışmaları Dergisi}, author={İRFAN ERTEKİN}, year={2016}, pages={25–38} }
APA
KOPYALA
İRFAN ERTEKİN. (2016). Halkla İlişkilerde Mükemmellik Kuramı Açısından Kurumsal İletişim (Vol. 2, pp. 25–38). Vol. 2, pp. 25–38. İletişim Çalışmaları Dergisi.
MLA
KOPYALA
İRFAN ERTEKİN. Halkla İlişkilerde Mükemmellik Kuramı Açısından Kurumsal İletişim. no. 2, İletişim Çalışmaları Dergisi, 2016, pp. 25–38.