İletişim Çalışmaları Dergisi

İletişim Çalışmaları Dergisi

Bir İletişim Aracı Olan Sosyal Medyanın Halkla İlişkiler Ekseninde Türk Markaları Tarafından Kullanımı: Ülker ve Eti Üzerinden Bir İnceleme

Yazarlar: İREM DALKIRAN

Cilt 2 , Sayı 2 , 2016 , Sayfalar 1-24

Konular:-

Anahtar Kelimeler:Sosyal Medya,Sosyal Medya Platformları,Halkla İlişkiler

Özet: Sosyal medyanın ortaya çıktığı ilk yıllardan günümüze kadar gelindiğinde sürekli gelişmeler yaşandığı görülmektedir. Sosyal medya ve platformlarında var olan çift yönlü iletişim, katılma, açıklık gibi pek çok özellik, halkla ilişkiler alanının faaliyetlerini gerçekleştirmesi için sosyal medya ve ortamlarının iletişim aracı olarak kullanılmasını sağlamaktadır. Bu çalışmada, Ülker ve Eti markalarının halkla ilişkiler açısından Facebook ve Twitter sosyal ağ hesaplarını ne şekilde ve hangi amaçlarla kullandıkları ve hedef kitlesi ile iletişim çabalarını etkili ve verimli bir şekilde gerçekleştirip gerçekleştiremedikleri konusu üzerine analiz yapılmaktadır.


ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
Henüz Atıf Yapılmamıştır

KAYNAK GÖSTER
BibTex
KOPYALA
@article{2016, title={Bir İletişim Aracı Olan Sosyal Medyanın Halkla İlişkiler Ekseninde Türk Markaları Tarafından Kullanımı: Ülker ve Eti Üzerinden Bir İnceleme}, volume={2}, number={2}, publisher={İletişim Çalışmaları Dergisi}, author={İREM DALKIRAN}, year={2016}, pages={1–24} }
APA
KOPYALA
İREM DALKIRAN. (2016). Bir İletişim Aracı Olan Sosyal Medyanın Halkla İlişkiler Ekseninde Türk Markaları Tarafından Kullanımı: Ülker ve Eti Üzerinden Bir İnceleme (Vol. 2, pp. 1–24). Vol. 2, pp. 1–24. İletişim Çalışmaları Dergisi.
MLA
KOPYALA
İREM DALKIRAN. Bir İletişim Aracı Olan Sosyal Medyanın Halkla İlişkiler Ekseninde Türk Markaları Tarafından Kullanımı: Ülker ve Eti Üzerinden Bir İnceleme. no. 2, İletişim Çalışmaları Dergisi, 2016, pp. 1–24.