Uluslararası İlişkiler Dergisi

Uluslararası İlişkiler Dergisi

Türkiye’de Uluslararası İlişkiler Eğitimi ve Oryantalizm: Disipline Eleştirel Pedagojik Bir Bakış

Yazarlar: Hakan Övünç ONGUR, Selman Emre GÜRBÜZ

Cilt 16 , Sayı 61 , 2019 , Sayfalar 23 - 38

Konular:Sosyal

DOI:10.33458/uidergisi.541517

Anahtar Kelimeler:Uluslararası İlişkiler,Eleştirel Pedagoji,Oryantalizm,Eğitim,Türkiye

Özet: Niteliksel söylem analizi yönteminin kullanıldığı bu makale, Eleştirel Pedagoji (EP) alt-disiplinini Uluslararası


ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
Sonuçların tamamını görmek için Asos İndeks'e üye bir üniversite ağından erişim sağlamalısınız. Kurumunuzun üye olması veya kurumunuza ücretsiz deneme erişimi sağlanması için Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı ile iletişim kurabilirsiniz.
Dergi editörleri editör girişini kullanarak sisteme giriş yapabilirler. Editör girişi için tıklayınız.

KAYNAK GÖSTER
BibTex
KOPYALA
@article{2019, title={Türkiye’de Uluslararası İlişkiler Eğitimi ve Oryantalizm: Disipline Eleştirel Pedagojik Bir Bakış}, volume={16}, number={61}, publisher={Uluslararası İlişkiler Dergisi}, author={Hakan Övünç ONGUR,Selman Emre GÜRBÜZ}, year={2019}, pages={23–38} }
APA
KOPYALA
Hakan Övünç ONGUR,Selman Emre GÜRBÜZ. (2019). Türkiye’de Uluslararası İlişkiler Eğitimi ve Oryantalizm: Disipline Eleştirel Pedagojik Bir Bakış (Vol. 16, pp. 23–38). Vol. 16, pp. 23–38. Uluslararası İlişkiler Dergisi.
MLA
KOPYALA
Hakan Övünç ONGUR,Selman Emre GÜRBÜZ. Türkiye’de Uluslararası İlişkiler Eğitimi ve Oryantalizm: Disipline Eleştirel Pedagojik Bir Bakış. no. 61, Uluslararası İlişkiler Dergisi, 2019, pp. 23–38.