Uluslararası İlişkiler Dergisi
Türkiye’de Uluslararası İlişkiler Eğitimi ve Oryantalizm: Disipline Eleştirel Pedagojik Bir Bakış
Yazarlar: Hakan Övünç ONGUR, Selman Emre GÜRBÜZ
Cilt 16 , Sayı 61 , 2019 , Sayfalar 23 - 38
Konular:Sosyal
DOI:10.33458/uidergisi.541517
Anahtar Kelimeler:Uluslararası İlişkiler,Eleştirel Pedagoji,Oryantalizm,Eğitim,Türkiye
Özet: Niteliksel söylem analizi yönteminin kullanıldığı bu makale, Eleştirel Pedagoji (EP) alt-disiplinini Uluslararası
ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
Sonuçların tamamını görmek için Asos İndeks'e üye bir üniversite ağından erişim sağlamalısınız. Kurumunuzun üye olması veya kurumunuza ücretsiz deneme erişimi sağlanması için Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı ile iletişim kurabilirsiniz.
Dergi editörleri editör girişini kullanarak sisteme giriş yapabilirler. Editör girişi için tıklayınız.
Dergi editörleri editör girişini kullanarak sisteme giriş yapabilirler. Editör girişi için tıklayınız.
KAYNAK GÖSTER
BibTex
@article{2019, title={Türkiye’de Uluslararası İlişkiler Eğitimi ve Oryantalizm: Disipline Eleştirel Pedagojik Bir Bakış}, volume={16}, number={61}, publisher={Uluslararası İlişkiler Dergisi}, author={Hakan Övünç ONGUR,Selman Emre GÜRBÜZ}, year={2019}, pages={23–38} }
APA
Hakan Övünç ONGUR,Selman Emre GÜRBÜZ. (2019). Türkiye’de Uluslararası İlişkiler Eğitimi ve Oryantalizm: Disipline Eleştirel Pedagojik Bir Bakış (Vol. 16, pp. 23–38). Vol. 16, pp. 23–38. Uluslararası İlişkiler Dergisi.
MLA
Hakan Övünç ONGUR,Selman Emre GÜRBÜZ. Türkiye’de Uluslararası İlişkiler Eğitimi ve Oryantalizm: Disipline Eleştirel Pedagojik Bir Bakış. no. 61, Uluslararası İlişkiler Dergisi, 2019, pp. 23–38.