Anadolu Öğretmen Dergisi
SU OKURYAZARLIĞI EĞİTİMİNİN GEREKLİLİĞİ VE ETKİ GÜCÜ ÜZERİNE BİR DENEME
Yazarlar: Hisamiddin DİNÇ
Cilt 2 , Sayı 2 , 2018 , Sayfalar 169 - 176
Konular:Eğitim, Bilimsel Disiplinler
Anahtar Kelimeler:Water literacy,Water footprint,Environmental pollution,Teacher education,Projectwet
Özet: In this paper, it is explained that the water molecule has a serious danger for our future besides all the positive connotations it has. A real contamination and pollution process caused by improper handling or natural damage is also supported by numerical data. In addition to the various measures taken in this regard, one of the right jobs is Teacher Training. When education is used effectively, it has a great transformational power over society.
ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
Sonuçların tamamını görmek için Asos İndeks'e üye bir üniversite ağından erişim sağlamalısınız. Kurumunuzun üye olması veya kurumunuza ücretsiz deneme erişimi sağlanması için Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı ile iletişim kurabilirsiniz.
Dergi editörleri editör girişini kullanarak sisteme giriş yapabilirler. Editör girişi için tıklayınız.
Dergi editörleri editör girişini kullanarak sisteme giriş yapabilirler. Editör girişi için tıklayınız.
KAYNAK GÖSTER
BibTex
@article{2018, title={SU OKURYAZARLIĞI EĞİTİMİNİN GEREKLİLİĞİ VE ETKİ GÜCÜ ÜZERİNE BİR DENEME}, volume={2}, number={169–176}, publisher={Anadolu Öğretmen Dergisi}, author={Hisamiddin DİNÇ}, year={2018} }
APA
Hisamiddin DİNÇ. (2018). SU OKURYAZARLIĞI EĞİTİMİNİN GEREKLİLİĞİ VE ETKİ GÜCÜ ÜZERİNE BİR DENEME (Vol. 2). Vol. 2. Anadolu Öğretmen Dergisi.
MLA
Hisamiddin DİNÇ. SU OKURYAZARLIĞI EĞİTİMİNİN GEREKLİLİĞİ VE ETKİ GÜCÜ ÜZERİNE BİR DENEME. no. 169–176, Anadolu Öğretmen Dergisi, 2018.