International Journal of Educational Studies and Policy
Editör:Anıl Kadir Eranıl
Yayıncı:Anıl Kadir Eranıl
Başlangıç Tarihi:2020
Issn:2718-1022
Yayın Periyodu:Yılda 2 Defa
Alan:Sosyal
Dergi Türü:Uluslararası
e-Issn:-
Yayın Dili:İngilizce
ÜAK Temel Alanı:Eğitim Bilimleri
Sayılar
A Phenomenological Study of Graduate Students’ Experiences on Flipped Learning in Curriculum Development Course 2020 - İlke Evin Gencel |
---|
Evaluation of Teachers’ Motivation and Participation Levels in Professional Development Activities 2020 - Fatih Mutlu Özbilen ,Gökhan Günay ,B. Barış Yıldız |
University Students' Perception of COVID-19: A Metaphor Analysis 2020 - Esra Eminoğlu Özmercan, Seval Eminoğlu Küçüktepe, Coşkun Küçüktepe |
Comparison of the Predictive Level of Transformational, Transactional and Laissez-Faire Leadership Styles on School Happiness 2020 - Bülent Şahin, Mustafa Özgenel |
An Investigation on the Strategies of Teachers to Manage Undesired Behaviors in the Classroom 2020 - Merve Şenol , Berna Yüner |
Atıf alan makale bulunmamaktadır.
Ziyaret Edilme Sayısı
242
Makale Sayısı
5
Sobiad Atıf Sayısı
2