Participatory Educational Research-Asos İndeks

Yayıncı:Özgen KORKMAZ

Issn:2148-6123

Çıkış Tarihi:2014

Yayın Sıklığı:Yılda 2 Sayı

En Çok Atıf Alanlar
New Trends on Mobile Learning in The Light of Recent Studies
Atıf Sayısı:3
Cilt 2, Sayı1 Sayfalar 1 - 10 Özgen KORKMAZ 2015
The effect of project-based arduino educational robot applications on students' computational thinking skills and their perception of Basic Stem skill levels
Atıf Sayısı:2
Cilt 6, Sayı2 Sayfalar 1 - 14 Kübra KARAAHMETOĞLU,Özgen KORKMAZ 2019
Adapting Computational Thinking Scale (CTS) for Chinese High School Students and Their Thinking Scale Skills Level
Atıf Sayısı:2
Cilt 6, Sayı1 Sayfalar 10 - 26 Özgen KORKMAZ,Xuemei BAİ 2019
Determination of Turkish Prospective Teachers’ Past Field Trip Experiences and Examination of Their Self-Efficacy Beliefs in Planning and Organising Educational Field Trips Regarding Various Variables
Atıf Sayısı:2
Cilt 5, Sayı2 Sayfalar 1 - 17 Aykut Emre BOZDOĞAN 2018
An Investigation into Medical Students' English Language Needs
Atıf Sayısı:2
Cilt 3, Sayı4 Sayfalar 63 - 71 Mustafa Naci KAYAOĞLU,Raşide DAĞ AKBAŞ 2016