International Journal of Computers in Education

International Journal of Computers in Education

Kitap İnceleme: Ters Yüz Edilmiş Sınıf ve Öğrenme

Yazarlar: ["Yeşim GÜÇLÜ BİLGİÇ"]

Cilt - , Sayı Cilt: 5 Sayı: 1 , 2022 , Sayfalar -

Konular:-

DOI:10.5281/zenodo.7504739

Anahtar Kelimeler:Kitap İnceleme,Ters Yüz Edilmiş Sınıf,Öğrenme,Web 2.0 Araçları

Özet: Bu yazıda editörlüğünü Doç. Dr. Esef Hakan Toykok, Dr. Öğr. Üyesi Mehmet Ramazanoğlu, Dr. Özgür Bolat’ın yaptığı ve her bölümünü farklı yazarların yazdığı “Ters Yüz Edilmiş Sınıf ve Öğrenme” Kitabının incelenmesi amaçlanmaktadır. İlk baskısı 2021 yılında Pegem Akademi tarafından yayımlanan kitapta 9 bölüm bulunmaktadır. Kitabın ISBN Numarası 978- 625-758-253-7 ve DOI Numarası 10.14527/9786257582537’dir. Kitapta ters yüz edilmiş sınıfın hikayesi, avantajları ve dezavantajları, okul gelişimine katkısı öğretmen, öğrenci, veli açısından değerlendirilmesi, öğretim sürecinin planlaması, dayandığı kuram modeller ve kullanılan yöntem teknikler, kullanılan teknolojileri ve değerlendirilme süreci konulara yer verilerek kapsamlı bir çalışma ortaya konmuştur. Çalışmada doküman analizi yapılarak her bir bölümün özeti elde edilmiştir. Bu özet bulguları doğrultusunda, “Ters Yüz Edilmiş Sınıf ve Öğrenme” Kitabı bir bütünlük içinde sunulduğu ve çeşitli açılardan yaklaşımlarıyla nitelikli olduğu sonuçlarına ulaşılmıştır.


ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
Henüz Atıf Yapılmamıştır

KAYNAK GÖSTER
BibTex
KOPYALA
APA
KOPYALA
MLA
KOPYALA