International Journal of Computers in Education

International Journal of Computers in Education

Kitap İnceleme: Bilgi İşlemsel Düşünmeden Programlamaya

Yazarlar: Tuba SARI

Cilt 4 , Sayı 1 , 2021 , Sayfalar 1 - 5

Konular:Eğitim, Bilimsel Disiplinler

Anahtar Kelimeler:Kitap İnceleme,Bilgi İşlemsel Düşünme,Bilgisayar Bilimi

Özet: Bu yazıda editörlüğünü Prof. Dr. Yasemin GÜLBAHAR’ın yaptığı ve her bölümünü farklı yazarların yazdığı “Bilgi İşlemsel Düşünmeden Programlamaya” Kitabının incelenmesi amaçlanmaktadır. İlk baskısı 2017 yılında Pegem Akademi tarafından yayımlanan kitapta 16 bölüm bulunmaktadır. Kitabın ISBN Numarası 978-605-241-111-7 ve DOI Numarası 10.14527/9786052411117’dir. Kitapta bilgi işlemsel düşünme kavramı çeşitli kuramsal temeller, yaklaşımlar, öğretim ölçme ve değerlendirmesi, eğiticilerin eğitimleri, öğrenen düzeyleri gibi farklı konulara yer verilerek kapsamlı bir çalışma ortaya konmuştur. Çalışmada doküman analizi yapılarak her bir bölümün özeti elde edilmiştir. Bu özet bulguları doğrultusunda, “Bilgi İşlemsel Düşünmeden Programlamaya” Kitabı bir bütünlük içinde sunulduğu ve çeşitli açılardan yaklaşımlarıyla nitelikli olduğu sonuçlarına ulaşılmıştır.


ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
Henüz Atıf Yapılmamıştır

KAYNAK GÖSTER
BibTex
KOPYALA
@article{2021, title={Kitap İnceleme: Bilgi İşlemsel Düşünmeden Programlamaya}, volume={4}, number={1–5}, publisher={International Journal of Computers in Education}, author={Tuba SARI}, year={2021} }
APA
KOPYALA
Tuba SARI. (2021). Kitap İnceleme: Bilgi İşlemsel Düşünmeden Programlamaya (Vol. 4). Vol. 4. International Journal of Computers in Education.
MLA
KOPYALA
Tuba SARI. Kitap İnceleme: Bilgi İşlemsel Düşünmeden Programlamaya. no. 1–5, International Journal of Computers in Education, 2021.