International Journal of Computers in Education

International Journal of Computers in Education

Kitap İnceleme: Dijital Teknoloji Aracılı Düşünme Öğretimi: Düşünme – Akıl Yürütme, Dijital Teknoloji, Öğretim Teknolojisi

Yazarlar: Müesser ÇANKAYA

Cilt 3 , Sayı 1 , 2020 , Sayfalar 4 - 10

Konular:Eğitim, Bilimsel Disiplinler

Anahtar Kelimeler:Düşünme becerileri,Düşünme öğretimi,Dijital teknoloji

Özet: Dijital Teknoloji Aracılı Düşünme Öğretimi: Düşünme – Akıl Yürütme, Dijital Teknoloji, Öğretim Teknolojisi kitabının her bölümü farklı yazarlar tarafından yazılmıştır ve kitabın editörleri Mukaddes Erdem ve Fırat Sarsar’dır. Kitap Pegem Akademi tarafından 2020 yılında yayınlanmıştır. Kitap 688 sayfadan oluşmaktadır. Kitabın ISBN numarası 978-625-7880-99-2 ve DOI numarası 10.14527/9786257880992 şeklindedir. Kitap düşünme öğretimi konusunda teknolojiden yararlanma üzerine odaklanmıştır. Analojik düşünme, stratejik düşünme, bilişötesi düşünme, bilgi işlemsel düşünme, yansıtıcı düşünme, yaratıcı düşünme, birlikte düşünme, eleştirel düşünme, vb. düşünme becerileri ile bunların teknolojik boyutlarını ele alan kitapta toplam 26 bölüm bulunmaktadır.


ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
Henüz Atıf Yapılmamıştır

KAYNAK GÖSTER
BibTex
KOPYALA
@article{2020, title={Kitap İnceleme: Dijital Teknoloji Aracılı Düşünme Öğretimi: Düşünme – Akıl Yürütme, Dijital Teknoloji, Öğretim Teknolojisi}, volume={3}, number={4–10}, publisher={International Journal of Computers in Education}, author={Müesser ÇANKAYA}, year={2020} }
APA
KOPYALA
Müesser ÇANKAYA. (2020). Kitap İnceleme: Dijital Teknoloji Aracılı Düşünme Öğretimi: Düşünme – Akıl Yürütme, Dijital Teknoloji, Öğretim Teknolojisi (Vol. 3). Vol. 3. International Journal of Computers in Education.
MLA
KOPYALA
Müesser ÇANKAYA. Kitap İnceleme: Dijital Teknoloji Aracılı Düşünme Öğretimi: Düşünme – Akıl Yürütme, Dijital Teknoloji, Öğretim Teknolojisi. no. 4–10, International Journal of Computers in Education, 2020.