Akademik Platform Eğitim ve Değişim Dergisi
Yazarlar: Fatma KÖSE
Konular:-
Anahtar Kelimeler:İtibar,Yükseköğretim,Kurumsal itibar
Özet: İtibar yönetimi, kurumların kamusal algılarını geliştirmeyi amaçlayan tüm uygulamaları ifade eder. Çalışmanın amacı Araştırmanın amacı üniversitelerde görev yapmakta olan akademisyenlerin kurumsal itibara ilişkin görüşlerini tespit etmektir. Bu bağlamda bir yükseköğretim kurumunda 20 akademisyene nitel ölçekli bir anket uygulanmış ve bulgular değerlendirilmiştir. Çalışma sonucunda elde edilen bulgulara göre; kurumsal itibarın vizyon ve liderlik boyutu için performans değerlendirmenin doğru yapılması, motivasyon, rahat fikir beyanı ve şeffaflık olmak üzere dört görüş ortaya çıkmıştır