Akademik Platform Eğitim ve Değişim Dergisi

Akademik Platform Eğitim ve Değişim Dergisi

KİTAP OKUMA ALIŞKANLIĞININ SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN DAVRANIŞLARI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ

Yazarlar: Fatih PALA

Cilt 2 , Sayı 2 , 2019 , Sayfalar 187 - 200

Konular:Eğitim, Eğitim Araştırmaları

Anahtar Kelimeler:Kitap okuma,Öğretmen

Özet: Bu araştırmanın amacı, kitap okuma alışkanlığının sosyal bilgiler öğretmen davranışları üzerindeki etkisi belirlemektir. Araştırma nitel yöntemden durum çalışması modelinde gerçekleştirilmiştir. Araştırmaya Erzurum il sınırları içerisinde bulunan Oltu ve Narman ilçelerindeki 31 sosyal bilgiler öğretmeni katılmıştır. Araştırmanın verileri yarı yapılandırılmış görüşme formu ve gözlem formu ile toplanmıştır. Verilerin analizi betimsel analiz yöntemi ile gerçekleşmiştir. Araştırmada, öğretmenlerin çoğu kitap okuma alışkanlı kazanmadığı, bayanların erkeklerden daha çok kitap okuduğu ve kitap okuma alışkanlı olan öğretmenlerin öğrenci, okul yönetimi ile olan ilişkisi ve dünya ile ülke meselelerine olan ilgisi fazladır.


ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
Henüz Atıf Yapılmamıştır

KAYNAK GÖSTER
BibTex
KOPYALA
@article{2019, title={KİTAP OKUMA ALIŞKANLIĞININ SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN DAVRANIŞLARI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ}, volume={2}, number={187–200}, publisher={Akademik Platform Eğitim ve Değişim Dergisi}, author={Fatih PALA}, year={2019} }
APA
KOPYALA
Fatih PALA. (2019). KİTAP OKUMA ALIŞKANLIĞININ SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN DAVRANIŞLARI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ (Vol. 2). Vol. 2. Akademik Platform Eğitim ve Değişim Dergisi.
MLA
KOPYALA
Fatih PALA. KİTAP OKUMA ALIŞKANLIĞININ SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN DAVRANIŞLARI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ. no. 187–200, Akademik Platform Eğitim ve Değişim Dergisi, 2019.