Akademik Platform Eğitim ve Değişim Dergisi

Akademik Platform Eğitim ve Değişim Dergisi

GELECEĞİN OKULLARI

Yazarlar: Serpil ARSLAN, Osman KARAHALİLÖZ, Behiye KARAGÖZOĞLU, Elmas YILDIRIM, Tuba YALDIZ, Hanife KUŞ, Serkan ACAR

Cilt 2 , Sayı 2 , 2019 , Sayfalar 201 - 216

Konular:Eğitim, Eğitim Araştırmaları

Anahtar Kelimeler:Küreselleşme,Teknoloji,Hibrit öğrenme,Bireysel öğrenme

Özet: Dünyada yaşanan değişim ve gelişmelerin eğitim ve okul alanlarında da yansıma bulacağı düşüncesinden hareketle bu çalışma değişim ve gelişimlerin eğitime nasıl yansıyacağı ve gelecekte okulların nasıl bir dönüşüm yaşayacağı sorularına cevap aramaktadır. Gelecekte okulların yaşayacağı bu dönüşümün öncelikle küreselleşme, teknoloji, hibrit öğrenme, bireysel öğrenme alanlarında baş göstereceği ön görülmektedir. Bu bağlamda yapılan bu dönüşümlerin eğitim alanına nasıl etki edeceğini ve gelecekte okulların işlevlerinin ne olacağını araştırmaktadır. Makale yöntem olarak literatür taraması ile elde edilen bulgulardan yola çıkarak yazılmıştır.


ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
Sonuçların tamamını görmek için Asos İndeks'e üye bir üniversite ağından erişim sağlamalısınız. Kurumunuzun üye olması veya kurumunuza ücretsiz deneme erişimi sağlanması için Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı ile iletişim kurabilirsiniz.
Dergi editörleri editör girişini kullanarak sisteme giriş yapabilirler. Editör girişi için tıklayınız.

KAYNAK GÖSTER
BibTex
KOPYALA
@article{2019, title={GELECEĞİN OKULLARI}, volume={2}, number={201–216}, publisher={Akademik Platform Eğitim ve Değişim Dergisi}, author={Serpil ARSLAN,Osman KARAHALİLÖZ,Behiye KARAGÖZOĞLU,Elmas YILDIRIM,Tuba YALDIZ,Hanife KUŞ,Serkan ACAR}, year={2019} }
APA
KOPYALA
Serpil ARSLAN,Osman KARAHALİLÖZ,Behiye KARAGÖZOĞLU,Elmas YILDIRIM,Tuba YALDIZ,Hanife KUŞ,Serkan ACAR. (2019). GELECEĞİN OKULLARI (Vol. 2). Vol. 2. Akademik Platform Eğitim ve Değişim Dergisi.
MLA
KOPYALA
Serpil ARSLAN,Osman KARAHALİLÖZ,Behiye KARAGÖZOĞLU,Elmas YILDIRIM,Tuba YALDIZ,Hanife KUŞ,Serkan ACAR. GELECEĞİN OKULLARI. no. 201–216, Akademik Platform Eğitim ve Değişim Dergisi, 2019.