Academic Knowledge

Academic Knowledge

Uluslararası Ticaret Lojistiğinde Türkiye ve Avrupa’nın Yeri

Yazarlar: Zülfükar Aytaç KİŞMAN, Fatma AYDIN

Cilt 3 , Sayı 1 , 2020 , Sayfalar 49 - 58

Konular:Sosyal

DOI:10.5281/zenodo.3923690

Anahtar Kelimeler:Uluslararası Ticaret,Lojistik,Türk Lojistik Sektörü,Avrupa,Türkiye

Özet: Uluslararası ticaret ülkelerin birbirleriyle olan ilişkileri bağlamında gün geçtikçe etkisi artan ve ülkelerin politik ilişkileri ile paralellik arz eden ve politik ilişkilerin de gelişmesine katkıda bulunan bir kavram olarak özellikle 2. Dünya Savaşı sonrasında önem kazanarak karşımıza çıkmaktadır. Uluslararası ticaretin önemine binaen ülkeler arasındaki bu ticari ilişkilerin doğru ve sorunsuz şekilde yürümesi için de çeşitli düzenlemeler uluslararası kuruluşlarca yapılmaktadır. Uluslararası ticaretin damarları olarak ifade edilebilecek olan lojistik sektörü ise geleceğin gözde iş alanlarından biri olarak son yıllarda gelişen bir sektördür. Firmalar gerek rekabet ortamında mevcut üstünlüğünü sağlayabilmek için gerekse de sürekliliklerini temin etmek için bu sektöre oldukça önem vermektedirler. Ülkelerin lojistik sektörü içerisinde aldıkları pay da hakeza gün geçtikçe önem arz etmektedir. Bu çalışmanın amacı lojistik sektörüne genel bir bakış ile beraber lojistik operasyonlar hakkında bilgi verip Türkiye’nin bu sektör içindeki yerini anlamaya çalışmaktır.


ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
Henüz Atıf Yapılmamıştır

KAYNAK GÖSTER
BibTex
KOPYALA
@article{2020, title={Uluslararası Ticaret Lojistiğinde Türkiye ve Avrupa’nın Yeri}, volume={3}, number={49–58}, publisher={Academic Knowledge}, author={Zülfükar Aytaç KİŞMAN,Fatma AYDIN}, year={2020} }
APA
KOPYALA
Zülfükar Aytaç KİŞMAN,Fatma AYDIN. (2020). Uluslararası Ticaret Lojistiğinde Türkiye ve Avrupa’nın Yeri (Vol. 3). Vol. 3. Academic Knowledge.
MLA
KOPYALA
Zülfükar Aytaç KİŞMAN,Fatma AYDIN. Uluslararası Ticaret Lojistiğinde Türkiye ve Avrupa’nın Yeri. no. 49–58, Academic Knowledge, 2020.