Maltepe Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi

Maltepe Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi

Kobilerin Geleneksel ve Dijital Medya Pazarlama Faaliyetlerinin Karşılaştırmalı Analizi: Otomotiv Sektör Temsilcileri Üzerine Bir Araştırma

Yazarlar: Yusuf ANDİÇ

Cilt 8 , Sayı 1 , 2021 , Sayfalar 133 - 151

Konular:İletişim

Anahtar Kelimeler:Dijital pazarlama,Otomotiv Sektörü,Müşteri Deneyimi,Yeni Medya,Geleneksel Medya

Özet: Kobiler istikrarlı ve sürekli bir büyüme hedefler. Bu hedef doğrultusunda bilinirliklerini arttırmak, markalaşmak ve hedefledikleri müşteri potansiyeline ulaşmak için çeşitli pazarlama araçlarından yararlanırlar. Bu araçlardan biri de dijital medya pazarlamasıdır. Satışları arttırmak için kısa süreli pazarlama teknikleri kullanılsa da marka olabilmek için iyi bir hikâyeye ve güçlü bir yapıya ihtiyaç duyulmaktadır. Dijital medya pazarlaması marka olma yolunda önemli bir araç olsa da geleneksel medyanın gücü azımsanmayacak boyuttadır. Öte yandan günümüz pazarlama dünyasında rekabet edebilmek için Kobilerin dijital medyanın pazarlama yöntemlerini kullanmaları elzem görünmektedir. Bu çalışmada otomotiv sektörünün geleneksel ve dijital medyanın pazarlama araçlarını kullanım durumları araştırılmıştır. Bu kapsamda İstanbul’da yer alan önemli bir dijital pazarlama ajansında iki hafta boyunca çalışanlar gözlemlenmiş ve otomotiv sektörü temsilcilerinden oluşan ona yakın müşteri ile birebir görüşülerek derinlemesine inceleme yapılmıştır. Bu çalışmamızda tüm bu konular derinlemesine incelenmiş olup ölçekler detaylı bir başlık altında sunulmuştur.


ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
Henüz Atıf Yapılmamıştır

KAYNAK GÖSTER
BibTex
KOPYALA
@article{2021, title={Kobilerin Geleneksel ve Dijital Medya Pazarlama Faaliyetlerinin Karşılaştırmalı Analizi: Otomotiv Sektör Temsilcileri Üzerine Bir Araştırma}, volume={8}, number={133–151}, publisher={Maltepe Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi}, author={Yusuf ANDİÇ}, year={2021} }
APA
KOPYALA
Yusuf ANDİÇ. (2021). Kobilerin Geleneksel ve Dijital Medya Pazarlama Faaliyetlerinin Karşılaştırmalı Analizi: Otomotiv Sektör Temsilcileri Üzerine Bir Araştırma (Vol. 8). Vol. 8. Maltepe Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi.
MLA
KOPYALA
Yusuf ANDİÇ. Kobilerin Geleneksel ve Dijital Medya Pazarlama Faaliyetlerinin Karşılaştırmalı Analizi: Otomotiv Sektör Temsilcileri Üzerine Bir Araştırma. no. 133–151, Maltepe Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi, 2021.