Maltepe Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi

Maltepe Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi

Marka Yönetiminde Araştırma: Fonksiyonel Manyetik Rezonans Görüntüleme Tekniği

Yazarlar: Betül ÖZKAYA

Cilt 2 , Sayı 1 , 2015 , Sayfalar 24 - 47

Konular:-

Anahtar Kelimeler:Marka Yönetimi,Marka Yönetiminde Araştırma,Fonksiyonel Manyetik Rezonans Görüntüleme Tekniği

Özet: Özet Her markanın birbirine benzediği hiper rekabet ortamında marka yönetmek her geçen gün biraz daha zorlaşmaktadır. Değişimin hızının artık herkesin ezberini bozduğu böyle bir ortamda, markalar pek çok rakip marka arasından farklılaşarak tüketici zihninde yer alma peşinde koşmakta ve bu farklılığı ise artık duygusal bağlarla yaratmaya çalışmaktadırlar. Dolayısıyla bilgiye olan ihtiyaç da hiç olmadığı kadar artmaktadır. İşte bu nedenle, bugün artık marka yöneticilerinin, değişimi yönetebilmek için her zamankinden daha fazla bilgiye sahip olmaları gerekmektedir. Her marka yöneticisinin, tüketicilerin zihnini okuması mümkün olamadığı için araştırmaların gücü de tam bu noktada devreye girmekte ve yöneticiler, tüketicilerin neyi neden yaptıklarını anlamak ve doğru kararlar verebilmek için son yıllarda büyük önem kazanan fonksiyonel manyetik rezonans görüntüleme (fMRI) tekniğinden yararlanmaktadırlar. Başarılı markaların pek çoğu tüketicilerini, bu teknik sayesinde çok daha yakından tanıyabilmekte, tüketicilerin beklentilerini daha iyi bilebilmekte ve böylece geleceği bugünden görerek yatırımlarını yönlendirebilmektedirler.


ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
Sonuçların tamamını görmek için Asos İndeks'e üye bir üniversite ağından erişim sağlamalısınız. Kurumunuzun üye olması veya kurumunuza ücretsiz deneme erişimi sağlanması için Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı ile iletişim kurabilirsiniz.
Dergi editörleri editör girişini kullanarak sisteme giriş yapabilirler. Editör girişi için tıklayınız.

KAYNAK GÖSTER
BibTex
KOPYALA
@article{2015, title={Marka Yönetiminde Araştırma: Fonksiyonel Manyetik Rezonans Görüntüleme Tekniği}, volume={2}, number={1}, publisher={Maltepe Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi}, author={Betül ÖZKAYA}, year={2015}, pages={24–47} }
APA
KOPYALA
Betül ÖZKAYA. (2015). Marka Yönetiminde Araştırma: Fonksiyonel Manyetik Rezonans Görüntüleme Tekniği (Vol. 2, pp. 24–47). Vol. 2, pp. 24–47. Maltepe Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi.
MLA
KOPYALA
Betül ÖZKAYA. Marka Yönetiminde Araştırma: Fonksiyonel Manyetik Rezonans Görüntüleme Tekniği. no. 1, Maltepe Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi, 2015, pp. 24–47.