Maltepe Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi

Maltepe Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi

Pazarlama Yönlü Halkla İlişkiler Açısından Yeni Bir Yaklaşım: Random Acts Of Kindness (Rastgele İncelikli Davranışlar)

Yazarlar: Sercan İLDEM, Ebru ÖZGEN

Cilt 3 , Sayı 2 , 2016 , Sayfalar 83 - 104

Konular:Sosyal

Anahtar Kelimeler:Yeni medya,Viral pazarlama,Viral reklam,Göstergebilimsel,Samsung

Özet: Pazarlama halkla ilişkileri, halkla ilişkiler tekniklerinin ve yöntemlerinin pazarlamaya uygulanmasıyla ortaya çıkan bir iletişim çalışması olarak bilinmektedir. Günümüzde birçok global şirket gibi KLM havayolları da pazarlama halkla ilişkiler faaliyetleri yürütmektedir; ancak pazarda kendini farklı konumlandırmak isteyen KLM, pazarlama halkla ilişkiler faaliyetlerinde yeni bir kavramı uygulamak istemiş ve sosyal yardım amaçlı bir terim olan “random acts of kindness” kavramını adapte etmiştir. Bu çalışmada da, KLM’nin pazarlama halkla ilişkiler taktiği olarak random acts of kindness kavramını kullanımıyla ilgili analiz yapılmıştır. Araştırma da KLM’nin yürüttüğü kampanya betimsel analiz yöntemi yapılarak incelenmiştir. Araştırma da, kampanya ile ilgili videolar incelenmiş ve elde edilen bulgular çalışma içerisinde açıklanmaya çalışılmıştır.


ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
Henüz Atıf Yapılmamıştır

KAYNAK GÖSTER
BibTex
KOPYALA
@article{2016, title={Pazarlama Yönlü Halkla İlişkiler Açısından Yeni Bir Yaklaşım: Random Acts Of Kindness (Rastgele İncelikli Davranışlar)}, volume={3}, number={2}, publisher={Maltepe Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi}, author={Sercan İLDEM,Ebru ÖZGEN}, year={2016}, pages={83–104} }
APA
KOPYALA
Sercan İLDEM,Ebru ÖZGEN. (2016). Pazarlama Yönlü Halkla İlişkiler Açısından Yeni Bir Yaklaşım: Random Acts Of Kindness (Rastgele İncelikli Davranışlar) (Vol. 3, pp. 83–104). Vol. 3, pp. 83–104. Maltepe Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi.
MLA
KOPYALA
Sercan İLDEM,Ebru ÖZGEN. Pazarlama Yönlü Halkla İlişkiler Açısından Yeni Bir Yaklaşım: Random Acts Of Kindness (Rastgele İncelikli Davranışlar). no. 2, Maltepe Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi, 2016, pp. 83–104.