Journal of Educational Technology and Online Learning

Journal of Educational Technology and Online Learning

Flipped Classroom Model and Practical Suggestions

Yazarlar: Mehmet URFA

Cilt 1 , Sayı 1 , 2018 , Sayfalar 47 - 59

Konular:Eğitim, Bilimsel Disiplinler

DOI:10.31681/jetol.378607

Anahtar Kelimeler:Harmanlanmış öğrenme,Iletişim teknolojileri,Ters yüz sınıf modeli

Özet: Bilgi ve iletişim teknolojilerindeki yaşanan hızlı değişimler öğrenen beklentilerini artırmış ve böylece araştırmacıları yeni ve etkili öğrenme yolları aramaya sürüklemiştir. Bu doğrultuda geleneksel öğrenme modellerin avantajları ile uzaktan eğitimin avantajlarının beraber kullanılmasıyla harmanlanmış öğrenme modelleri kullanılmaya başlanmış ve benimsenmiştir. Harmanlanmış modellerden olan ters yüz sınıf modeli son yıllarda bu konuda adından sıkça söz ettirmeye başlamıştır. Kısaca ev ödevleri ile ders anlatımının yer değiştirdiği bu model ile alanyazında birçok çalışma yapılmış ve çeşitli değişkenler açısından modelin uygulanabilirliği değerlendirilmiştir. Bu çalışmanın amacı, ülkemizde ve dünyada kullanımı giderek artan ters yüz sınıf modelinin uygulanması, uygulama alanları, etkili bir ters yüz sınıf modeli uygulamasında gereken bileşenlerin neler olduğu ve modelin avantajlarıyla beraber yaşanabilecek sıkıntıları sunmaktır.


ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
Henüz Atıf Yapılmamıştır

KAYNAK GÖSTER
BibTex
KOPYALA
@article{2018, title={Flipped Classroom Model and Practical Suggestions}, volume={1}, number={1}, publisher={Journal of Educational Technology and Online Learning}, author={Mehmet URFA}, year={2018}, pages={47–59} }
APA
KOPYALA
Mehmet URFA. (2018). Flipped Classroom Model and Practical Suggestions (Vol. 1, pp. 47–59). Vol. 1, pp. 47–59. Journal of Educational Technology and Online Learning.
MLA
KOPYALA
Mehmet URFA. Flipped Classroom Model and Practical Suggestions. no. 1, Journal of Educational Technology and Online Learning, 2018, pp. 47–59.