Arış Dergisi

Arış Dergisi

Tekstil Ve Hazır Giyim Sektöründe Marka, Pazar Ve Moda Eğilimlerinin Koleksiyona Etkisi

Yazarlar: Günay ATALAYER, Cihan BAHAR

Cilt - , Sayı 12 , 2016 , Sayfalar 12 - 18

Konular:Sanat

DOI:10.34242/akmbaris.2019.71

Anahtar Kelimeler:Tekstil,Hazır giyim,Marka,Pazar,Koleksiyon,Moda eğilimleri

Özet: Marka yöneticileri tarafından belirlenen ve yönetilen kurumsal marka, marka  konumlandırma ve hedef pazar tanımlamaları doğrultusunda, güncel moda  eğilimlerini de yansıtan koleksiyonların hazırlanmasındaönemli görev tasarım  ekiplerine düşmektedir.


ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
Sonuçların tamamını görmek için Asos İndeks'e üye bir üniversite ağından erişim sağlamalısınız. Kurumunuzun üye olması veya kurumunuza ücretsiz deneme erişimi sağlanması için Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı ile iletişim kurabilirsiniz.
Dergi editörleri editör girişini kullanarak sisteme giriş yapabilirler. Editör girişi için tıklayınız.

KAYNAK GÖSTER
BibTex
KOPYALA
@article{2016, title={Tekstil Ve Hazır Giyim Sektöründe Marka, Pazar Ve Moda Eğilimlerinin Koleksiyona Etkisi}, number={12–18}, publisher={Arış Dergisi}, author={Günay ATALAYER,Cihan BAHAR}, year={2016} }
APA
KOPYALA
Günay ATALAYER,Cihan BAHAR. (2016). Tekstil Ve Hazır Giyim Sektöründe Marka, Pazar Ve Moda Eğilimlerinin Koleksiyona Etkisi. Arış Dergisi.
MLA
KOPYALA
Günay ATALAYER,Cihan BAHAR. Tekstil Ve Hazır Giyim Sektöründe Marka, Pazar Ve Moda Eğilimlerinin Koleksiyona Etkisi. no. 12–18, Arış Dergisi, 2016.