Arış Dergisi
Tekstil Ve Hazır Giyim Sektöründe Marka, Pazar Ve Moda Eğilimlerinin Koleksiyona Etkisi
Yazarlar: Günay ATALAYER, Cihan BAHAR
Cilt - , Sayı 12 , 2016 , Sayfalar 12 - 18
Konular:Sanat
DOI:10.34242/akmbaris.2019.71
Anahtar Kelimeler:Tekstil,Hazır giyim,Marka,Pazar,Koleksiyon,Moda eğilimleri
Özet: Marka yöneticileri tarafından belirlenen ve yönetilen kurumsal marka, marka konumlandırma ve hedef pazar tanımlamaları doğrultusunda, güncel moda eğilimlerini de yansıtan koleksiyonların hazırlanmasındaönemli görev tasarım ekiplerine düşmektedir.
ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
Sonuçların tamamını görmek için Asos İndeks'e üye bir üniversite ağından erişim sağlamalısınız. Kurumunuzun üye olması veya kurumunuza ücretsiz deneme erişimi sağlanması için Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı ile iletişim kurabilirsiniz.
Dergi editörleri editör girişini kullanarak sisteme giriş yapabilirler. Editör girişi için tıklayınız.
Dergi editörleri editör girişini kullanarak sisteme giriş yapabilirler. Editör girişi için tıklayınız.
KAYNAK GÖSTER
BibTex
@article{2016, title={Tekstil Ve Hazır Giyim Sektöründe Marka, Pazar Ve Moda Eğilimlerinin Koleksiyona Etkisi}, number={12–18}, publisher={Arış Dergisi}, author={Günay ATALAYER,Cihan BAHAR}, year={2016} }
APA
Günay ATALAYER,Cihan BAHAR. (2016). Tekstil Ve Hazır Giyim Sektöründe Marka, Pazar Ve Moda Eğilimlerinin Koleksiyona Etkisi. Arış Dergisi.
MLA
Günay ATALAYER,Cihan BAHAR. Tekstil Ve Hazır Giyim Sektöründe Marka, Pazar Ve Moda Eğilimlerinin Koleksiyona Etkisi. no. 12–18, Arış Dergisi, 2016.