Spor Eğitim Dergisi

Spor Eğitim Dergisi

Beden Eğitimi ve Spor Öğretmenliği Bölümü Öğrencilerinin Öğrenme Stillerine Göre Akademik Başarılarının Araştırılması

Yazarlar: Nedim Serhat YILDIRIM, Ömer SİVRİKAYA

Cilt 3 , Sayı 3 , 2019 , Sayfalar 40 - 47

Konular:Spor Bilimleri

Anahtar Kelimeler:Ögrenme Stilleri,Kolb ÖgrenmeStilleri

Özet: Bu araştırma, Spor Bilimleri Fakültesinde öğrenim gören, Beden Eğitimi ve Spor Bölümü Öğrencilerinin Kolb Öğrenme stilleri kullanılarak kendilerine özgü öğrenme stillerini ortaya çıkarmak amacıyla yapılmıştır.  Araştırmada katılımcıların öğreneme stillerine göre başarıları incelenmiştir. Yapılan bu çalışmaya 2014-2015 öğretim yılında öğrenim gören 80 öğrenci dahil etmiştir. Veri toplama aracı olarak Askar ve Akkoyunlu (1993) tarafından Türkçeye çevrilmiş olan Kolb Öğrenme Stili envanteri (OSE) kullanılmıştır. Verilerin analizinde betimsel istatistik ve Ki-Kare Bağımsızlık Testi kullanılmıştır. Araştırma bulgularına göre, beden Eğitimi öğretmen adaylarının daha çok değiştiren ve ayrıştıran öğrenme stilini tercih ettiği saptanmıştır.


ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
Henüz Atıf Yapılmamıştır

KAYNAK GÖSTER
BibTex
KOPYALA
@article{2019, title={Beden Eğitimi ve Spor Öğretmenliği Bölümü Öğrencilerinin Öğrenme Stillerine Göre Akademik Başarılarının Araştırılması}, volume={3}, number={40–47}, publisher={Spor Eğitim Dergisi}, author={Nedim Serhat YILDIRIM,Ömer SİVRİKAYA}, year={2019} }
APA
KOPYALA
Nedim Serhat YILDIRIM,Ömer SİVRİKAYA. (2019). Beden Eğitimi ve Spor Öğretmenliği Bölümü Öğrencilerinin Öğrenme Stillerine Göre Akademik Başarılarının Araştırılması (Vol. 3). Vol. 3. Spor Eğitim Dergisi.
MLA
KOPYALA
Nedim Serhat YILDIRIM,Ömer SİVRİKAYA. Beden Eğitimi ve Spor Öğretmenliği Bölümü Öğrencilerinin Öğrenme Stillerine Göre Akademik Başarılarının Araştırılması. no. 40–47, Spor Eğitim Dergisi, 2019.