Stratejik Yönetim Araştırmaları Dergisi

Stratejik Yönetim Araştırmaları Dergisi

"Yenilikçiyim... Öyleyse Varım!": İSO500 Gıda ve İçecek Sektörü Örneği

Yazarlar: Elvan ÖZAYDIN, Elif BOYRAZ

Cilt 4 , Sayı 2 , 2021 , Sayfalar 142 - 161

Konular:İşletme

Anahtar Kelimeler:Örgütsel Yenilikçilik,Pazarlama Yenilik Stratejileri,İSO500,Gıda ve İçecek Sektörü,Pazarlama Yöneticileri

Özet: Bu çalışma gıda ve içecek sektöründe güçlü konumları olan örgütlerin, yenilikçilik anlayışlarının ve gerçekleştirdikleri pazarlama yenilik stratejilerinin belirlenmesi amacı taşımaktadır. İstanbul Sanayi Odasının yayınlamış olduğu İSO500 listesinde 2013-2016 döneminde yer alan 124 gıda ve içecek işletmesinden araştırmaya katılım gösteren 67'sinin pazarlama yöneticileri ile yürütülmüş olan çalışmada elde edilen verilerin betimsel istatistikleri SPSS 20 programı ile gerçekleştirilmiştir. Verilerin analizi sonucu elde edilen bulgular, bu işletmelerin yenilikçi örgütler olduklarını ve pazarlama yenilik stratejileri gerçekleştirdiklerini göstermektedir.


ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
Henüz Atıf Yapılmamıştır

KAYNAK GÖSTER
BibTex
KOPYALA
@article{2021, title={“Yenilikçiyim... Öyleyse Varım!”: İSO500 Gıda ve İçecek Sektörü Örneği}, volume={4}, number={142–161}, publisher={Stratejik Yönetim Araştırmaları Dergisi}, author={Elvan ÖZAYDIN,Elif BOYRAZ}, year={2021} }
APA
KOPYALA
Elvan ÖZAYDIN,Elif BOYRAZ. (2021). “Yenilikçiyim... Öyleyse Varım!”: İSO500 Gıda ve İçecek Sektörü Örneği (Vol. 4). Vol. 4. Stratejik Yönetim Araştırmaları Dergisi.
MLA
KOPYALA
Elvan ÖZAYDIN,Elif BOYRAZ. “Yenilikçiyim... Öyleyse Varım!”: İSO500 Gıda ve İçecek Sektörü Örneği. no. 142–161, Stratejik Yönetim Araştırmaları Dergisi, 2021.