Ida Academia Muhasebe ve Maliye Dergisi

Ida Academia Muhasebe ve Maliye Dergisi

İŞLETMELERİN SÜREKLİLİĞİNDE STRATEJİK BİR UNSUR OLARAK MARKA

Yazarlar: Dilek KARAMAN, Cevdet Alptekin KAYALI

Cilt 3 , Sayı 2 , 2020 , Sayfalar 143 - 152

Konular:İktisat

Anahtar Kelimeler:Marka,İşletme

Özet: Bu çalışmada küreselleşme ile birlikte önemi gittikçe artan markanın işletmenin piyasa değerine olan etkisiyle markanın hukuksal ve muhasebeleştirilmesinin boyutunun incelenmesi amaçlanmıştır. Günümüzde küreselleşme ile birlikte artan işletme satın alma ve birleşmelerinde işletme değerleri belirlemede önemli unsur marka olmuştur. Piyasa değeri açısından dünyanındeğerli işletmelerinin sahip olduğu marka ve değerleri toplam varlıklarının içinde çok büyük bir yer tutmaktadırlar. Şöyle ki, bu işletmelerin sahip olduğu marka değerleri birçok ülkenin gayrisafi milli hasılasından yüksek olabilmektedir.


ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
Henüz Atıf Yapılmamıştır

KAYNAK GÖSTER
BibTex
KOPYALA
@article{2020, title={İŞLETMELERİN SÜREKLİLİĞİNDE STRATEJİK BİR UNSUR OLARAK MARKA}, volume={3}, number={143–152}, publisher={Ida Academia Muhasebe ve Maliye Dergisi}, author={Dilek KARAMAN,Cevdet Alptekin KAYALI}, year={2020} }
APA
KOPYALA
Dilek KARAMAN,Cevdet Alptekin KAYALI. (2020). İŞLETMELERİN SÜREKLİLİĞİNDE STRATEJİK BİR UNSUR OLARAK MARKA (Vol. 3). Vol. 3. Ida Academia Muhasebe ve Maliye Dergisi.
MLA
KOPYALA
Dilek KARAMAN,Cevdet Alptekin KAYALI. İŞLETMELERİN SÜREKLİLİĞİNDE STRATEJİK BİR UNSUR OLARAK MARKA. no. 143–152, Ida Academia Muhasebe ve Maliye Dergisi, 2020.