Academia Eğitim Araştırmaları Dergisi

Academia Eğitim Araştırmaları Dergisi

İngiltere ve Türkiye’deki Sınıflarda Mobil Teknolojiler Arasındaki Farklılıklar

Yazarlar: Şafak KILIÇ

Cilt 2 , Sayı 2 , 2017 , Sayfalar 1 - 10

Konular:Eğitim, Bilimsel Disiplinler

Anahtar Kelimeler:Mobil cihazlar,Öğrenme ve teknoloji,Informal öğrenme,Etkileşimli sınıflar

Özet: Son yıllardaki muazzam gelişmeler ile birlikte "nasıl öğreniyoruz" sorusu da büyük ölçüde etkilenmiştir. Bunu sonucunda öğrenene, öğrenmesi gereken bilgietkili yollarla sunulması hedeflenmiş ve gelişen mobil teknolojilerde eğitime bütünleşmiştir, bu bütünleşme sayesinde mobil teknolojiler öğrenmek için amaç olmamış araç olarak kullanarak sınıf sistemine entegre edilmiştir. Bu çalışmada, PDA'lar ve cep telefonları gibi öğeleri kullanan personel olarak yeni trend teknolojilerine odaklanacağız ve eğitim materyalleri olarak bunların eğitime nasıl entegre edilebileceğini inceleyeceğiz. Buna ek olarak, mobil ürünler açısından ve bir dersin parçası olarak nasıl kullanılabileceği konusunda iki farklı ülke hakkında bilgi verilecektir. İngiltere'de, mobil öğrenme sağlamak için birçok proje var ve bu projelerin ana amacı, daha etkili öğrenme sağlamaktır. Buna ek olarak, bu ülkenin teknolojik imkânları yönetmek için dikkate değer bir bütçe ayrılmıştır. Türkiye'de zorunlu eğitimde mobil öğrenim sağlamak için büyük bir proje bulunmaktadır, ancak üniversite seviyesinde yeterli sayıda proje bulunmamaktadır.


ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
Henüz Atıf Yapılmamıştır

KAYNAK GÖSTER
BibTex
KOPYALA
@article{2017, title={İngiltere ve Türkiye’deki Sınıflarda Mobil Teknolojiler Arasındaki Farklılıklar}, volume={2}, number={2}, publisher={Academia Eğitim Araştırmaları Dergisi}, author={Şafak KILIÇ}, year={2017}, pages={1–10} }
APA
KOPYALA
Şafak KILIÇ. (2017). İngiltere ve Türkiye’deki Sınıflarda Mobil Teknolojiler Arasındaki Farklılıklar (Vol. 2, pp. 1–10). Vol. 2, pp. 1–10. Academia Eğitim Araştırmaları Dergisi.
MLA
KOPYALA
Şafak KILIÇ. İngiltere ve Türkiye’deki Sınıflarda Mobil Teknolojiler Arasındaki Farklılıklar. no. 2, Academia Eğitim Araştırmaları Dergisi, 2017, pp. 1–10.