Sosyal Bilimler ve Eğitim Dergisi

Sosyal Bilimler ve Eğitim Dergisi

Almanya’daki Firmaların Türk Etnik Grubuna Yönelik Reklam Stratejileri ve Etkileri

Yazarlar: Halim Ka ÖZTÜRK

Cilt 2 , Sayı 2 , 2019 , Sayfalar 275 - 286

Konular:-

Anahtar Kelimeler:Türkler Almanya’da,Etnik Pazarlama,Reklam Çekiciliği

Özet: Küreselleşen dünyada ülkeler arasındaki sınırlar mevcut olsa da dolaşım kolaylaşmış, bu dolaşım zaman içerisinde o coğrafyalar da yerleşik olmaya doğru eğilmiştir, farklı ülkelerden gelen ve yerleştikleri ülkelere kültürlerini de beraberinde getiren gruplar o ülkelerde etnik alt kültür oluşturmuşlardır, örneğin bundan yaklaşık 60 yıl önce Almanya’ya göç eden Türkler, sadece kültürlerini değil, yaşam tarzlarını ve tüketim alışkanlıklarını da beraberinde getirmişlerdir. Türklerin ve diğer göçmenlerin Almanya’daki genel tüketici profilinden çok daha farklı tüketim alışkanlıklarına sahip olması, Almanya’da etnik pazarlama faaliyetlerinin odak noktası haline gelmelerine ve etnik pazarlamanın öneminin anlaşılmasına ve bu alanda uygulamaların yaygınlaşmasına neden olmuştur. Bu çalışmada Alman firmalarının özellikle Türk etnik grubuna yönelik reklam çalışmaları ve bunların tüketiciler üzerindeki etkisi ele alınmaya çalışılmıştır.                                                                   


ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
Henüz Atıf Yapılmamıştır

KAYNAK GÖSTER
BibTex
KOPYALA
@article{2019, title={Almanya’daki Firmaların Türk Etnik Grubuna Yönelik Reklam Stratejileri ve Etkileri}, volume={2}, number={2}, publisher={Sosyal Bilimler ve Eğitim Dergisi}, author={Halim Kadri ÖZTÜRK}, year={2019}, pages={275–286} }
APA
KOPYALA
Halim Kadri ÖZTÜRK. (2019). Almanya’daki Firmaların Türk Etnik Grubuna Yönelik Reklam Stratejileri ve Etkileri (Vol. 2, pp. 275–286). Vol. 2, pp. 275–286. Sosyal Bilimler ve Eğitim Dergisi.
MLA
KOPYALA
Halim Kadri ÖZTÜRK. Almanya’daki Firmaların Türk Etnik Grubuna Yönelik Reklam Stratejileri ve Etkileri. no. 2, Sosyal Bilimler ve Eğitim Dergisi, 2019, pp. 275–86.