Uluslararası Sosyal Bilimler Akademi Dergisi

Uluslararası Sosyal Bilimler Akademi Dergisi

KOBİ’LERİN SOSYAL MEDYA’DAKİ GÖRÜNÜRLÜĞÜ: ERZURUM İLİ ÖRNEĞİ

Yazarlar: Özlem Deniz DUMAN, Uğur YAVUZ

Cilt - , Sayı 4 , 2020 , Sayfalar 1132 - 1152

Konular:Beşeri Bilimler, Ortak Disiplinler

DOI:10.47994/usbad.830855

Anahtar Kelimeler:KOBİ,Sosyal Medya,Ekonomi

Özet: Çağımızda sosyal medyanın yükselişi ve gelişimi tüm işletmelerde olduğu gibi KOBİ’lerde de stratejik bir öneme sahiptir. Son zamanlarda reklam, pazarlama ve lansmanların sosyal medya üzerinden yapılıyor olması, KOBİ’lere zaman ve coğrafi sınırlarını ortadan kaldırma ve maliyet miktarını azaltma gibi yararlar sağlamıştır. Bu doğrultuda Erzurum ilindeki KOBİ’lerin, sosyal medyayı kullanma amaçlarını genel anlamda incelemek ve avantajları konusunda fikir sahibi olmak amacıyla gerçekleştirilen bu çalışma kapsamında, 2015 yılında toplam 287 KOBİ yetkilisi ve çalışanı ile yüz yüze anket metodolojisi gerçekleştirilmiştir. Araştırma sonucunda KOBİ’lerin sosyal medya kullanımı konusunda bilgi sahibi oldukları, fakat işletmelerinde sosyal medyanın pazarlama, reklam, tanıtım gibi yönlerini yeterince kullanmadıkları tespit edilmiştir.


ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
Henüz Atıf Yapılmamıştır

KAYNAK GÖSTER
BibTex
KOPYALA
@article{2020, title={KOBİ’LERİN SOSYAL MEDYA’DAKİ GÖRÜNÜRLÜĞÜ: ERZURUM İLİ ÖRNEĞİ}, number={1132–1152}, publisher={Uluslararası Sosyal Bilimler Akademi Dergisi}, author={Özlem Deniz DUMAN,Uğur YAVUZ}, year={2020} }
APA
KOPYALA
Özlem Deniz DUMAN,Uğur YAVUZ. (2020). KOBİ’LERİN SOSYAL MEDYA’DAKİ GÖRÜNÜRLÜĞÜ: ERZURUM İLİ ÖRNEĞİ. Uluslararası Sosyal Bilimler Akademi Dergisi.
MLA
KOPYALA
Özlem Deniz DUMAN,Uğur YAVUZ. KOBİ’LERİN SOSYAL MEDYA’DAKİ GÖRÜNÜRLÜĞÜ: ERZURUM İLİ ÖRNEĞİ. no. 1132–1152, Uluslararası Sosyal Bilimler Akademi Dergisi, 2020.