Sosyologca

Sosyologca

FEMİNİZMİN REKLAMLARDA PAZARLANIR HALE GELMESİ ÜZERİNE

Yazarlar: , Tuğçe Celep

Cilt - , Sayı 13-14 , 2017 , Sayfalar -

Konular:-

Anahtar Kelimeler:Feminizm,Tüketim Toplumu,Yeni Dünya Düzeni.

Özet: Günümüz toplumu, sadece ihtiyaç duyduğu ürünleri değil, aynı zamanda ihtiyaç duymadığı ürünleri de satın alan insanların oluşturduğu bir tüketim toplumu konumundadır. Feminizm, doğası gereği tüketim toplumuna karşı olmasına rağmen, reklamlar aracılığıyla küresel düzenin bir pazarlama ve tüketim unsuru haline getirilmiştir. Yeni dünya düzeni de feminizm üzerinden tüketimi dayatmaktadır. Bu anlamda, bu çalışmanın amacı, feminizmin reklamlarda pazarlanabilirliğini tartışmak olacaktır.


ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
Henüz Atıf Yapılmamıştır

KAYNAK GÖSTER
BibTex
KOPYALA
@article{2017, title={FEMİNİZMİN REKLAMLARDA PAZARLANIR HALE GELMESİ ÜZERİNE}, number={null}, publisher={Sosyologca}, author={,Tuğçe Celep}, year={2017} }
APA
KOPYALA
,Tuğçe Celep. (2017). FEMİNİZMİN REKLAMLARDA PAZARLANIR HALE GELMESİ ÜZERİNE. Sosyologca.
MLA
KOPYALA
,Tuğçe Celep. FEMİNİZMİN REKLAMLARDA PAZARLANIR HALE GELMESİ ÜZERİNE. no. null, Sosyologca, 2017.