Girişimcilik İnovasyon ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi

Girişimcilik İnovasyon ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi

İşletmelerin Satışa Sunacağı Yeni Ürünlerin Pazarda Tutunmasını Etkileyen Faktörler

Yazarlar: H. Mustafa PAKSOY

Cilt 1 , Sayı 1 , 2017 , Sayfalar 67 - 86

Konular:İşletme

DOI:10.31006/gipad.331312

Anahtar Kelimeler:Yeni ürün,Pazar,Tutunma

Özet: İnsanlığın varlığı ile ortaya çıkan ihtiyaçlar çeşitli ürün ve hizmetlerle karşılanmaya çalışılmıştır. Ürün ve hizmetler, teknolojik gelişmeler doğrultusunda geçmişten günümüze çeşitlenerek ve yenilenerek gelmiştir. İşletmeler ihtiyaçlara uygun ürünler ve hizmetler sunarken, diğer taraftan teknolojik imkanlarla üretilen yeni ürün ve hizmetler insanların yaşamını kolaylaştırmıştır. Üretim süreci de bu gelişmeler doğrultusunda değişim geçirmiştir. Özellikle Sanayi Devrimi, bu değişiminönemli tarihsel dönüm noktalarından birisidir. Sanayi Devrimi’nin getirdiği üretimde makineleşme ile başlayan yenilik, bilgi-iletişim teknolojilerindeki hızlı gelişmelerle ivme kazanarak devam etmektedir. Bu süreç, bilginin üretilmesini, kullanılmasını ve saklanmasını kolaylaştırmış olup, işletmelerin bir anlamda rekabet avantajlarını eşitlemiştir. Fakat işletmelerin tüketici taleplerini doğru belirleyerek yeni ürünleri üretmesi ve pazarlanması rekabet üstünlüğü sağlamaktadır.


ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
Henüz Atıf Yapılmamıştır

KAYNAK GÖSTER
BibTex
KOPYALA
@article{2017, title={İşletmelerin Satışa Sunacağı Yeni Ürünlerin Pazarda Tutunmasını Etkileyen Faktörler}, volume={1}, number={1}, publisher={Girişimcilik İnovasyon ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi}, author={H. Mustafa PAKSOY}, year={2017}, pages={67–86} }
APA
KOPYALA
H. Mustafa PAKSOY. (2017). İşletmelerin Satışa Sunacağı Yeni Ürünlerin Pazarda Tutunmasını Etkileyen Faktörler (Vol. 1, pp. 67–86). Vol. 1, pp. 67–86. Girişimcilik İnovasyon ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi.
MLA
KOPYALA
H. Mustafa PAKSOY. İşletmelerin Satışa Sunacağı Yeni Ürünlerin Pazarda Tutunmasını Etkileyen Faktörler. no. 1, Girişimcilik İnovasyon ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi, 2017, pp. 67–86.