Girişimcilik İnovasyon ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi

Girişimcilik İnovasyon ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi

İnovasyon ve Girişimcilik Kavramlarının Karşılıklı Etkileşimi

Yazarlar: Ahmet ŞAHBAZ

Cilt 1 , Sayı 1 , 2017 , Sayfalar 20 - 38

Konular:İşletme

DOI:10.31006/gipad.322084

Anahtar Kelimeler:Girişimcilik,Girişimci,Inovasyon

Özet: 21. Yüzyılda firmaların hedeflerine ulaşmasında inovasyon ve girişimcilik ilişkisi önemlidir. Firmaların rekabet gücünü ve pazar payını artırması, karlılığını sürekli kılması, uzun vadede büyümesi bahsedilen kavramların ilişkisinin etkinliğine bağlıdır. Yeni ürün, hizmet ve yöntemleri bilgiye dayalı olarak geliştiren firmalar rakiplerine karşı daha avantajlı durumda olacaktır. Girişimci kişilerin doğasında yaratıcılık önemli bir faktördür. Ayrıca girişimcilerin değişimi fırsat olarak görmeleri inovasyonu gerçekleştirmelerini kolaylaştırmaktadır. Girişimcileri; pazarlama, örgütsel, sosyal ve iş görenlerle ilgili nedenler inovasyona itmektedir. İnovasyonun tetikleyicisi olarak girişimcilik ruhu önem taşımaktadır. Bu çalışmada firmaların verimli ve etkin çalışmasına, büyüme ve gelişmesine olumlu yönde katkı sağlayan inovasyon ve girişimcilik ilişkisinin pozitif etkileri ele alınıp ayrıntılı bir şekilde incelenmiştir.


ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
Sonuçların tamamını görmek için Asos İndeks'e üye bir üniversite ağından erişim sağlamalısınız. Kurumunuzun üye olması veya kurumunuza ücretsiz deneme erişimi sağlanması için Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı ile iletişim kurabilirsiniz.
Dergi editörleri editör girişini kullanarak sisteme giriş yapabilirler. Editör girişi için tıklayınız.

KAYNAK GÖSTER
BibTex
KOPYALA
@article{2017, title={İnovasyon ve Girişimcilik Kavramlarının Karşılıklı Etkileşimi}, volume={1}, number={1}, publisher={Girişimcilik İnovasyon ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi}, author={Ahmet ŞAHBAZ}, year={2017}, pages={20–38} }
APA
KOPYALA
Ahmet ŞAHBAZ. (2017). İnovasyon ve Girişimcilik Kavramlarının Karşılıklı Etkileşimi (Vol. 1, pp. 20–38). Vol. 1, pp. 20–38. Girişimcilik İnovasyon ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi.
MLA
KOPYALA
Ahmet ŞAHBAZ. İnovasyon ve Girişimcilik Kavramlarının Karşılıklı Etkileşimi. no. 1, Girişimcilik İnovasyon ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi, 2017, pp. 20–38.