Uluslararası İnovatif Eğitim Araştırmacısı

Uluslararası İnovatif Eğitim Araştırmacısı

ÖĞRETMEN ADAYLARININ 21. YÜZYIL BECERİLERİ ÖZYETERLİK ALGILARININ İNCELENMESİ

Yazarlar: Ramazan KARATEPE

Cilt 1 , Sayı - , 2021 , Sayfalar 79-87

Konular:-

DOI:10.29228/iedres.54207

Anahtar Kelimeler:21. yy. becerileri,Özyeterlik,Öğretmen adayları

Özet: Bu çalışmanın amacı öğretmen adalarının 21. Yy. Özyeterlik algılarının incelenmesidir. Araştırma nicel araştırma yöntemlerinden betimsel tarama modeliyle yürütülmüştür. Araştırma verileri Öğretmen Adaylarına Yönelik 21. Yüzyıl Becerileri Yeterlilik Algıları Ölçeği ile toplanmıştır. Araştırmanın çalışma grubunu bir devlet üniversitesinde öğrenim görmekte olan öğretmen adayları oluşturmaktadır. Araştırma sonuçlarına göre öğretmen adaylarının 21. Yy. özyeterlik algıları yüksek bulunmuştur. Ayrıca 21. Yy. becerileri algıları cinsiyet ve sınıf seviyesi değişkenine göre fark göstermemektedir. 


ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
Henüz Atıf Yapılmamıştır

KAYNAK GÖSTER
BibTex
KOPYALA
@article{2021, title={ÖĞRETMEN ADAYLARININ 21. YÜZYIL BECERİLERİ ÖZYETERLİK ALGILARININ İNCELENMESİ}, volume={1}, number={79–87}, publisher={Uluslararası İnovatif Eğitim Araştırmacısı}, author={Ramazan KARATEPE}, year={2021} }
APA
KOPYALA
Ramazan KARATEPE. (2021). ÖĞRETMEN ADAYLARININ 21. YÜZYIL BECERİLERİ ÖZYETERLİK ALGILARININ İNCELENMESİ (Vol. 1). Vol. 1. Uluslararası İnovatif Eğitim Araştırmacısı.
MLA
KOPYALA
Ramazan KARATEPE. ÖĞRETMEN ADAYLARININ 21. YÜZYIL BECERİLERİ ÖZYETERLİK ALGILARININ İNCELENMESİ. no. 79–87, Uluslararası İnovatif Eğitim Araştırmacısı, 2021.