Turizm ve İşletme Bilimleri Dergisi
Ziyaretçilerin Otel İşletmelerine Yönelik Yorum ve Şikayetlerinin İncelenmesi: Dünyanın İlk Robotik Oteli Olan “Henn na Otel” Örneği
Yazarlar: Emin Can DURNA , Hümeyra TAŞÇIOĞLU BAYSAL
Cilt 1 , Sayı 2 , 2021 , Sayfalar -
Konular:-
Anahtar Kelimeler:-
Özet: -
ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
KAYNAK GÖSTER
BibTex
@article{2021, title={Ziyaretçilerin Otel İşletmelerine Yönelik Yorum ve Şikayetlerinin İncelenmesi: Dünyanın İlk Robotik Oteli Olan “Henn na Otel” Örneği}, volume={1}, number={0}, publisher={Turizm ve İşletme Bilimleri Dergisi}, author={Emin Can DURNA , Hümeyra TAŞÇIOĞLU BAYSAL}, year={2021} }
APA
Emin Can DURNA , Hümeyra TAŞÇIOĞLU BAYSAL. (2021). Ziyaretçilerin Otel İşletmelerine Yönelik Yorum ve Şikayetlerinin İncelenmesi: Dünyanın İlk Robotik Oteli Olan “Henn na Otel” Örneği (Vol. 1). Vol. 1. Turizm ve İşletme Bilimleri Dergisi.
MLA
Emin Can DURNA , Hümeyra TAŞÇIOĞLU BAYSAL. Ziyaretçilerin Otel İşletmelerine Yönelik Yorum ve Şikayetlerinin İncelenmesi: Dünyanın İlk Robotik Oteli Olan “Henn Na Otel” Örneği. no. 0, Turizm ve İşletme Bilimleri Dergisi, 2021.