Turizm ve İşletme Bilimleri Dergisi

Turizm ve İşletme Bilimleri Dergisi

Ziyaretçilerin Otel İşletmelerine Yönelik Yorum ve Şikayetlerinin İncelenmesi: Dünyanın İlk Robotik Oteli Olan “Henn na Otel” Örneği

Yazarlar: Emin Can DURNA , Hümeyra TAŞÇIOĞLU BAYSAL

Cilt 1 , Sayı 2 , 2021 , Sayfalar -

Konular:-

Anahtar Kelimeler:-

Özet: -


ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
Henüz Atıf Yapılmamıştır

KAYNAK GÖSTER
BibTex
KOPYALA
@article{2021, title={Ziyaretçilerin Otel İşletmelerine Yönelik Yorum ve Şikayetlerinin İncelenmesi: Dünyanın İlk Robotik Oteli Olan “Henn na Otel” Örneği}, volume={1}, number={0}, publisher={Turizm ve İşletme Bilimleri Dergisi}, author={Emin Can DURNA , Hümeyra TAŞÇIOĞLU BAYSAL}, year={2021} }
APA
KOPYALA
Emin Can DURNA , Hümeyra TAŞÇIOĞLU BAYSAL. (2021). Ziyaretçilerin Otel İşletmelerine Yönelik Yorum ve Şikayetlerinin İncelenmesi: Dünyanın İlk Robotik Oteli Olan “Henn na Otel” Örneği (Vol. 1). Vol. 1. Turizm ve İşletme Bilimleri Dergisi.
MLA
KOPYALA
Emin Can DURNA , Hümeyra TAŞÇIOĞLU BAYSAL. Ziyaretçilerin Otel İşletmelerine Yönelik Yorum ve Şikayetlerinin İncelenmesi: Dünyanın İlk Robotik Oteli Olan “Henn Na Otel” Örneği. no. 0, Turizm ve İşletme Bilimleri Dergisi, 2021.