Turizm ve İşletme Bilimleri Dergisi
Türkiye’nin Coğrafi Bölgelerinde Turistik Destinasyon Markalaşmasına Etki Eden Faktörlerin Belirlenmesi
Yazarlar: M. Oğuzhan İLBAN , M. Tahsin LİCELİ , Burak DORAK
Cilt 1 , Sayı 1 , 2021 , Sayfalar -
Konular:-
Anahtar Kelimeler:-
Özet: -
ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
Sonuçların tamamını görmek için Asos İndeks'e üye bir üniversite ağından erişim sağlamalısınız. Kurumunuzun üye olması veya kurumunuza ücretsiz deneme erişimi sağlanması için Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı ile iletişim kurabilirsiniz.
Dergi editörleri editör girişini kullanarak sisteme giriş yapabilirler. Editör girişi için tıklayınız.
Dergi editörleri editör girişini kullanarak sisteme giriş yapabilirler. Editör girişi için tıklayınız.
KAYNAK GÖSTER
BibTex
@article{2021, title={Türkiye’nin Coğrafi Bölgelerinde Turistik Destinasyon Markalaşmasına Etki Eden Faktörlerin Belirlenmesi}, volume={1}, number={0}, publisher={Turizm ve İşletme Bilimleri Dergisi}, author={M. Oğuzhan İLBAN , M. Tahsin LİCELİ , Burak DORAK}, year={2021} }
APA
M. Oğuzhan İLBAN , M. Tahsin LİCELİ , Burak DORAK. (2021). Türkiye’nin Coğrafi Bölgelerinde Turistik Destinasyon Markalaşmasına Etki Eden Faktörlerin Belirlenmesi (Vol. 1). Vol. 1. Turizm ve İşletme Bilimleri Dergisi.
MLA
M. Oğuzhan İLBAN , M. Tahsin LİCELİ , Burak DORAK. Türkiye’nin Coğrafi Bölgelerinde Turistik Destinasyon Markalaşmasına Etki Eden Faktörlerin Belirlenmesi. no. 0, Turizm ve İşletme Bilimleri Dergisi, 2021.