Turizm ve İşletme Bilimleri Dergisi

Turizm ve İşletme Bilimleri Dergisi

Türkiye’nin Coğrafi Bölgelerinde Turistik Destinasyon Markalaşmasına Etki Eden Faktörlerin Belirlenmesi

Yazarlar: M. Oğuzhan İLBAN , M. Tahsin LİCELİ , Burak DORAK

Cilt 1 , Sayı 1 , 2021 , Sayfalar -

Konular:-

Anahtar Kelimeler:-

Özet: -


ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
Sonuçların tamamını görmek için Asos İndeks'e üye bir üniversite ağından erişim sağlamalısınız. Kurumunuzun üye olması veya kurumunuza ücretsiz deneme erişimi sağlanması için Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı ile iletişim kurabilirsiniz.
Dergi editörleri editör girişini kullanarak sisteme giriş yapabilirler. Editör girişi için tıklayınız.

KAYNAK GÖSTER
BibTex
KOPYALA
@article{2021, title={Türkiye’nin Coğrafi Bölgelerinde Turistik Destinasyon Markalaşmasına Etki Eden Faktörlerin Belirlenmesi}, volume={1}, number={0}, publisher={Turizm ve İşletme Bilimleri Dergisi}, author={M. Oğuzhan İLBAN , M. Tahsin LİCELİ , Burak DORAK}, year={2021} }
APA
KOPYALA
M. Oğuzhan İLBAN , M. Tahsin LİCELİ , Burak DORAK. (2021). Türkiye’nin Coğrafi Bölgelerinde Turistik Destinasyon Markalaşmasına Etki Eden Faktörlerin Belirlenmesi (Vol. 1). Vol. 1. Turizm ve İşletme Bilimleri Dergisi.
MLA
KOPYALA
M. Oğuzhan İLBAN , M. Tahsin LİCELİ , Burak DORAK. Türkiye’nin Coğrafi Bölgelerinde Turistik Destinasyon Markalaşmasına Etki Eden Faktörlerin Belirlenmesi. no. 0, Turizm ve İşletme Bilimleri Dergisi, 2021.