Öğretmen Eğitiminde Yenilikçi Araştırmalar Dergisi

Öğretmen Eğitiminde Yenilikçi Araştırmalar Dergisi

An Analysis of the Graduate Dissertations and Theses on Teachers’ Burnout

Yazarlar: Ayşe Bilir, Gökhan Demirhan

Cilt 1 , Sayı 1 , 2020 , Sayfalar 18-38

Konular:-

DOI:10.29329/jirte.2020.321.2

Anahtar Kelimeler:Öğretmen,Tükenmişlik,Lisansüstü,Tez.

Özet: In this study, graduate theses on teachers’ burnout are evaluated methodologically. In this context, acedemicians who will study in the field will be supported by revealing the current state related studies which were done on the subject . This study has the quality of the pioneer in terms of giving direction to the new researches that will be done in the field later.


ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
Henüz Atıf Yapılmamıştır

KAYNAK GÖSTER
BibTex
KOPYALA
@article{2020, title={An Analysis of the Graduate Dissertations and Theses on Teachers’ Burnout}, volume={1}, number={18–38}, publisher={Öğretmen Eğitiminde Yenilikçi Araştırmalar Dergisi}, author={Ayşe Bilir, Gökhan Demirhan}, year={2020} }
APA
KOPYALA
Ayşe Bilir, Gökhan Demirhan. (2020). An Analysis of the Graduate Dissertations and Theses on Teachers’ Burnout (Vol. 1). Vol. 1. Öğretmen Eğitiminde Yenilikçi Araştırmalar Dergisi.
MLA
KOPYALA
Ayşe Bilir, Gökhan Demirhan. An Analysis of the Graduate Dissertations and Theses on Teachers’ Burnout. no. 18–38, Öğretmen Eğitiminde Yenilikçi Araştırmalar Dergisi, 2020.