Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi

Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi

Açık ve uzaktan eğitimde bir pazarlama iletişimi aracı olarak web siteleri ve sosyal medya

Yazarlar: Gülendam UYGUÇGİL, Uğur DEMİRAY

Cilt 1 , Sayı 1 , 2015 , Sayfalar 7 - 38

Konular:-

Anahtar Kelimeler:EnOpen and distance education,Marketing communication,Websites,Social media,Mega-university

Özet: The main purpose of this study is to evaluate the effective use of institutional websites and social media, in terms of marketing communications, at ODL institutions. Therefore, the eighteen worldwide mega universities, which had over 100,000 students in the year 2012, were selected through purposeful sampling to investigate their Institutional Facebook and Twitter accounts as well as their websites. The collected data were analyzed through the content analysis method. To find out the strong and weak sides of these professional environments, the effective use of institutional websites and social media of these eighteen worldwide mega universities were also defined and evaluated in terms of marketing communication with the Analytic Hierarchy Process (AHP). Finally, these eighteen mega-universities were ranked by an AHP model to build as a template for evaluating the effective use of institutional websites and social media


ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
Sonuçların tamamını görmek için Asos İndeks'e üye bir üniversite ağından erişim sağlamalısınız. Kurumunuzun üye olması veya kurumunuza ücretsiz deneme erişimi sağlanması için Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı ile iletişim kurabilirsiniz.
Dergi editörleri editör girişini kullanarak sisteme giriş yapabilirler. Editör girişi için tıklayınız.

KAYNAK GÖSTER
BibTex
KOPYALA
@article{2015, title={Açık ve uzaktan eğitimde bir pazarlama iletişimi aracı olarak web siteleri ve sosyal medya}, volume={1}, number={7–38}, publisher={Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi}, author={Gülendam UYGUÇGİL, Uğur DEMİRAY}, year={2015} }
APA
KOPYALA
Gülendam UYGUÇGİL, Uğur DEMİRAY. (2015). Açık ve uzaktan eğitimde bir pazarlama iletişimi aracı olarak web siteleri ve sosyal medya (Vol. 1). Vol. 1. Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi.
MLA
KOPYALA
Gülendam UYGUÇGİL, Uğur DEMİRAY. Açık ve Uzaktan Eğitimde Bir Pazarlama Iletişimi Aracı Olarak Web Siteleri ve Sosyal Medya. no. 7–38, Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi, 2015.