Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi

Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi

Açık ve uzaktan öğrenmede ders tasarımı: bilim etiği dersi örneği

Yazarlar: Abdulkadir KARADENİZ

Cilt 1 , Sayı 3 , 2015 , Sayfalar 91 - 107

Konular:-

Anahtar Kelimeler:EnOpen and Distance Learning,Instructional Design,Blackboard,Learning Management System,Science Ethics

Özet: Science Ethics Course is obliged to be given to the graduate students of Anadolu University in accordance with the regulationsset. However, some hurdles appeared in terms of conducting the course in traditional (face to face) method due to large numberof students and lack of faculty. Accordingly, it is decided to utilize from open and distance learning approaches. Therefore,Blackboard Learning Management System has been used and ADDIE Instructional Systems Design Model (stands for Analysis,Design, Development, Implementation and Evaluation) has been tracked. At the end of the semester, learners’ opinions are


ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
Henüz Atıf Yapılmamıştır

KAYNAK GÖSTER
BibTex
KOPYALA
@article{2015, title={Açık ve uzaktan öğrenmede ders tasarımı: bilim etiği dersi örneği}, volume={1}, number={91–107}, publisher={Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi}, author={Abdulkadir KARADENİZ}, year={2015} }
APA
KOPYALA
Abdulkadir KARADENİZ. (2015). Açık ve uzaktan öğrenmede ders tasarımı: bilim etiği dersi örneği (Vol. 1). Vol. 1. Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi.
MLA
KOPYALA
Abdulkadir KARADENİZ. Açık ve Uzaktan Öğrenmede Ders Tasarımı: Bilim Etiği Dersi Örneği. no. 91–107, Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi, 2015.