Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi
Açık ve uzaktan öğretimde ölçme ve değerlendirme politikaları
Yazarlar: Murat AKYILYILDIZ
Cilt 1 , Sayı 3 , 2015 , Sayfalar 8 - 25
Konular:-
Anahtar Kelimeler:EnMeasurement and Evaluation,Setting Standards,Assessment Policies,Open and Distance Education
Özet: Open and distance education differentiates from formative education with same aspects. There are three main policies while assessing achievement of people. In this paper, advantages and disadvantages of criterion referenced, norm referenced and ipsative assessment methods in open and distance education have been discussed and some suggestions have been made
ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
KAYNAK GÖSTER
BibTex
@article{2015, title={Açık ve uzaktan öğretimde ölçme ve değerlendirme politikaları}, volume={1}, number={8–25}, publisher={Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi}, author={Murat AKYILYILDIZ}, year={2015} }
APA
Murat AKYILYILDIZ. (2015). Açık ve uzaktan öğretimde ölçme ve değerlendirme politikaları (Vol. 1). Vol. 1. Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi.
MLA
Murat AKYILYILDIZ. Açık ve Uzaktan Öğretimde Ölçme ve Değerlendirme Politikaları. no. 8–25, Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi, 2015.