Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi

Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi

Açık ve uzaktan öğretimde ölçme ve değerlendirme politikaları

Yazarlar: Murat AKYILYILDIZ

Cilt 1 , Sayı 3 , 2015 , Sayfalar 8 - 25

Konular:-

Anahtar Kelimeler:EnMeasurement and Evaluation,Setting Standards,Assessment Policies,Open and Distance Education

Özet: Open and distance education differentiates from formative education with same aspects. There are three main policies while assessing achievement of people. In this paper, advantages and disadvantages of criterion referenced, norm referenced and ipsative assessment methods in open and distance education have been discussed and some suggestions have been made


ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
Henüz Atıf Yapılmamıştır

KAYNAK GÖSTER
BibTex
KOPYALA
@article{2015, title={Açık ve uzaktan öğretimde ölçme ve değerlendirme politikaları}, volume={1}, number={8–25}, publisher={Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi}, author={Murat AKYILYILDIZ}, year={2015} }
APA
KOPYALA
Murat AKYILYILDIZ. (2015). Açık ve uzaktan öğretimde ölçme ve değerlendirme politikaları (Vol. 1). Vol. 1. Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi.
MLA
KOPYALA
Murat AKYILYILDIZ. Açık ve Uzaktan Öğretimde Ölçme ve Değerlendirme Politikaları. no. 8–25, Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi, 2015.