Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi

Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi

Mobil öğrenme: eğitim ve öğrenimin dönüşümü

Yazarlar: Hakan KILINÇ

Cilt 1 , Sayı 4 , 2015 , Sayfalar 132 - 138

Konular:Sosyal

Anahtar Kelimeler:Mobil öğrenme,Uzaktan öğrenme,Eğitim ve öğrenimin dönüşümü

Özet: Editörlüğünü Athabasca Üniversitesi Uzaktan Eğitim Merkezi’nde öğretim üyesi olan Mohamed Ally’nin yaptığı Mobil Öğrenme: Eğitim ve Öğrenimin Dönüşümü (Mobile Learning: Transforming the Delivery of Education and Training) kitabı 3 ana bölüm ve 13 alt bölümden oluşmaktadır. Kitabın birinci ana bölümü, mobil öğrenmenin mevcut durumu hakkında bilgiler veren ve mobil öğrenme çerçevesi için bir model sunan iki alt bölümden meydana gelmiştir. Kitabın ikinci ana bölümü ise mobil öğrenme üzerine yapılmış olan araştırmaların oluşturduğu dört alt bölümden oluşmaktadır. Üçüncü ana bölüm de ise, farklı içeriklerde ve farklı konu alanlarında yapılmış olan çeşitli mobil öğrenme uygulamalarını sunan yedi alt bölüm bulunmaktadır. Kitabın sonunda okuyucular, bir dizin ve teknik terimlerin yer aldığı kullanışlı bir sözlük bulmaktadır.


ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
Henüz Atıf Yapılmamıştır

KAYNAK GÖSTER
BibTex
KOPYALA
@article{2015, title={Mobil öğrenme: eğitim ve öğrenimin dönüşümü}, volume={1}, number={132–138}, publisher={Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi}, author={Hakan KILINÇ}, year={2015} }
APA
KOPYALA
Hakan KILINÇ. (2015). Mobil öğrenme: eğitim ve öğrenimin dönüşümü (Vol. 1). Vol. 1. Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi.
MLA
KOPYALA
Hakan KILINÇ. Mobil Öğrenme: Eğitim ve Öğrenimin Dönüşümü. no. 132–138, Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi, 2015.