Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi

Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi

Zeki ve uyarlanabilir e-öğrenme ortamları (editöre mektup)

Yazarlar: Gamze TUNA

Cilt 1 , Sayı 4 , 2015 , Sayfalar 4 - 7

Konular:Sosyal

Anahtar Kelimeler:Uyarlanabilir öğrenme,Zeki öğretim sistemleri,Zeki ve uyarlanabilir e-öğrenme.

Özet: Zeki ve uyarlanabilir e-öğrenme ortamları, farklı kişilik özellikleri, bilgi düzeyleri, yetenek, öğrenme geçmişi, ilgi ve gereksinimlere sahip öğrenenler için faklı yollar, stratejiler, içerikler ve yaklaşımlar kullanarak e-öğrenme ortamlarının kişiselleşmesine olanak sağlamaktadır. Bu sistemler; farklı özelliklere ve gereksinimlere sahip öğrenenlerin ihtiyaçlarına cevap verebilmek, öğrenen memnuniyetini arttırabilmek ve öğrenenlere verimli bir öğrenme ortamı sunabilmek için bir çözüm olarak düşünülebilir. Zeki ve uyarlanabilir öğrenme sistemleri, öğrenenlerin her bir hareketini kayıt altına almakta ve kaydedilen verileri öğrenme teorisi bağlamında analiz ederek öğrenenlere yol göstermek amacıyla kullanmaktadır. Bu çalışmanın amacı, zeki öğretim sistemlerinin ve uyarlanabilir öğrenme ortamlarının genel yapısını açıklamak ve zeki ve uyarlanabilir e-öğrenme ortamlarını incelemektir.


ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
Sonuçların tamamını görmek için Asos İndeks'e üye bir üniversite ağından erişim sağlamalısınız. Kurumunuzun üye olması veya kurumunuza ücretsiz deneme erişimi sağlanması için Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı ile iletişim kurabilirsiniz.
Dergi editörleri editör girişini kullanarak sisteme giriş yapabilirler. Editör girişi için tıklayınız.

KAYNAK GÖSTER
BibTex
KOPYALA
@article{2015, title={Zeki ve uyarlanabilir e-öğrenme ortamları (editöre mektup)}, volume={1}, number={4–7}, publisher={Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi}, author={Gamze TUNA}, year={2015} }
APA
KOPYALA
Gamze TUNA. (2015). Zeki ve uyarlanabilir e-öğrenme ortamları (editöre mektup) (Vol. 1). Vol. 1. Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi.
MLA
KOPYALA
Gamze TUNA. Zeki ve Uyarlanabilir E-Öğrenme Ortamları (Editöre Mektup). no. 4–7, Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi, 2015.