Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi

Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi

Açık ve uzaktan öğretimde t-öğrenme

Yazarlar: Nihal DULKADİR YAMAN

Cilt 2 , Sayı 2 , 2016 , Sayfalar 50 - 71

Konular:-

Anahtar Kelimeler:T-öğrenme,Etkileşimli televizyon,Açık ve uzaktan öğretim

Özet: Açık ve uzaktan öğretimde kullanılan teknolojilerden biri televizyondur. Etkileşimli televizyon, geleneksel televizyona ek olarak kullanıcılara etkileşimli içerik ve birden fazla etkileşim boyutu sunmaktadır. Öğrenenin etkin ve etkileşimde olduğu öğrenme ortamları, öğretim süreçlerinin kalitesini artırmaktadır. T-öğrenme, içinde etkileşimi barındıran ve TV temelinde gerçekleşen bir öğrenme biçimidir. Bu çalışmanın amacı, açık ve uzaktan öğretimde bir araç olarak kullanılan etkileşimli televizyonun özelliklerini t-öğrenme bağlamında incelemektir. Bu amaçla çalışmada, tarihsel ve teknolojik gelişimi bağlamında TV, etkileşimli TV ve t-öğrenme alanyazın ışığında açıklanmıştır. Açık ve uzaktan öğretimde t-öğrenmeye ilişkin öneriler sunulmuştur.


ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
Henüz Atıf Yapılmamıştır

KAYNAK GÖSTER
BibTex
KOPYALA
@article{2016, title={Açık ve uzaktan öğretimde t-öğrenme}, volume={2}, number={50–71}, publisher={Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi}, author={Nihal DULKADİR YAMAN}, year={2016} }
APA
KOPYALA
Nihal DULKADİR YAMAN. (2016). Açık ve uzaktan öğretimde t-öğrenme (Vol. 2). Vol. 2. Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi.
MLA
KOPYALA
Nihal DULKADİR YAMAN. Açık ve Uzaktan Öğretimde T-Öğrenme. no. 50–71, Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi, 2016.