Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi

Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi

(Editöre Mektup) TeSLA Projesi: öğrenme ortamları için uyarlanabilen ve güvenilir bir e-değerlendirme sistemi

Yazarlar: Serpil KOÇDAR, Gülsün EBY, Nejdet KARADAĞ, M.recep OKUR

Cilt 2 , Sayı 2 , 2016 , Sayfalar 2 - 7

Konular:-

Anahtar Kelimeler:E-değerlendirme,TeSLA,Açık ve uzaktan öğrenme

Özet: Teknolojinin sunduğu olanaklar sayesinde öğrenen başarısının çevrimiçi ortamlarda değerlendirilmesi giderek yaygınlaşmaktadır. Son yıllarda başta açık üniversiteler olmak üzere birçok üniversitenin e-değerlendirme araçlarını kullandığı gözlenmektedir. Öte yandan, e-değerlendirme uygulamalarında güvenliğe ve öğrenen kimliğinin doğru teşhis edilmesine ilişkin sorunlar sınavların geçerli ve güvenilir olarak gerçekleştirilmesini engellemektedir. Bu yazının amacı, Avrupa Komisyonu Horizon 2020 kapsamında desteklenen ve e-değerlendirme konusunda Avrupa’nın öncü projelerinden biri olan TeSLA Projesi’ni tanıtmaktır. Katalonya Açık Üniversitesi’nden Dr. Anna Elena Guerrero’nun koordinatörlüğünde yürütülen TeSLA, öğrenme ortamları için uyarlanabilen ve güvenilir bir e-değerlendirme sisteminin tasarımı, geliştirilmesi, uygulanması ve değerlendirilmesini içermektedir.


ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
Henüz Atıf Yapılmamıştır

KAYNAK GÖSTER
BibTex
KOPYALA
@article{2016, title={(Editöre Mektup) TeSLA Projesi: öğrenme ortamları için uyarlanabilen ve güvenilir bir e-değerlendirme sistemi}, volume={2}, number={2–7}, publisher={Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi}, author={Serpil KOÇDAR,Gülsün EBY,Nejdet KARADAĞ,M.recep OKUR}, year={2016} }
APA
KOPYALA
Serpil KOÇDAR,Gülsün EBY,Nejdet KARADAĞ,M.recep OKUR. (2016). (Editöre Mektup) TeSLA Projesi: öğrenme ortamları için uyarlanabilen ve güvenilir bir e-değerlendirme sistemi (Vol. 2). Vol. 2. Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi.
MLA
KOPYALA
Serpil KOÇDAR,Gülsün EBY,Nejdet KARADAĞ,M.recep OKUR. (Editöre Mektup) TeSLA Projesi: Öğrenme Ortamları Için Uyarlanabilen ve Güvenilir Bir e-Değerlendirme Sistemi. no. 2–7, Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi, 2016.